Wederom hallo allemaal,
Ik heb een MS4200 met daarop een wisselaar, de VDO CH1000 10 cd wisselaar, en die begrijpt het niet helemaal.
Wanneer ik hem aansluit en op de resetknop druk (met de radio aan) gaat hij eerst alle cd's af, dan druk ik op cdc op de radio en gaat hij spelen. Zet ik het contact uit dan valt de radio ook uit, schakel ik de radio dan weer in met het contact UIT zal de wisselaar gewoon weer mee gaan spelen dus niks aan de hand zul je denken. Maar zet ik de radio uit en kom ik na een tijdje terug krijg ik de wisselaar niet aan de praat, zegt de radio "plaats een vol magazijn" of "controleer de wisselaar aansluiting". Dit blijft ie dus doen tot ik de wisselaar weer reset en heel het magazijn weer wordt gecontroleerd. Best lastig, dit is niet de bedoeling denk ik. Is er iemand in dit forum die hier ook wel eens last van heeft gehad of meer over dit probleem heeft gehoord of heb ik gewoon pech en is tie kapot?
Alvast bedankt, A. Koevoets
Cd wisselaar VDO CH1000
-
- Starting Member
-
- Senior Member
denk pech, leest hij wel cd'r , anders moet u dat eens proberen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Ik denk niet dat dit iets te maken heeft met CD's of CDR's.fransnacht schreef:denk pech, leest hij wel cd'r , anders moet u dat eens proberen.
Het kunnen mijn inziens twee dingen zijn:
1. De constante plus en de geschakelde plus zitten niet goed aangesloten op de radio.
2. De Wisselaar is defect of de CD-wisselaar interface op de MS4200 is defect.
Kijk eens of je de wisselaar kan uitproberen op een andere MS4xxx. Dan weet je of het probleem in de wisselaar zit of in de MS4200.
Succes, en laat even weten wat de resultaten zijn.
Hide post links |
-
- Starting Member
Bedankt voor de reply's.
Hij leest, als tie 't doet, wel cd-r's ja maar er zitten zowel orginele als gebrande cd's in.
Het is volgens mij de communicatie tussen de wisselaar en de radio, als tie het doet leest ie alles.
Ik zal hem eens testen bij een kennis. Jullie horen nog wel van mij.
Hij leest, als tie 't doet, wel cd-r's ja maar er zitten zowel orginele als gebrande cd's in.
Het is volgens mij de communicatie tussen de wisselaar en de radio, als tie het doet leest ie alles.
Ik zal hem eens testen bij een kennis. Jullie horen nog wel van mij.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 323