Hoi , mijn systeem , een ms3100, werkt goed maar het viel me op dat het LED lampje op de PC gaat knipperen op moment dat sleutel uit contact is. Op moment dat de auto "loopt", dan brand deze continu.
Wie weet hoe dat kan of wat er mis is ??
"Navigeer" mij eens naar de oplossing ??
Bedankt
RonBak
Led knipperd als sleutel uit contact is
-
- New Member
Led knipperd als sleutel uit contact is
Gebruiker van een MS3100. verder perfect forum, alles te vinden en anders antwoordt er wel iemand
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: Led knipperd als sleutel uit contact is
Zoals je al schrijft werkt hij goed, ook de led functie is goed.RonBak schreef:Wie weet hoe dat kan of wat er mis is ??
Contact aan : Led aan
Contact uit : Led knipperen (opslaan gegevens)
Contact uit na verloop van tijd : Led uit
Hide post links |
-
- New Member
He Han , plaatsgenoot,
bedankt voor je antwoord. Was denk ik in de war omdat VDO dayton zei dat het led uit moet zijn maar wist niet dat je daar even op moest wachten. Das dan opgelost,
Toch werkt ie niet 100% .
Als ik de afstandbediening uit de houder haal dan werkt die niet , in de houder wel.( batterijen zijn vers ).
In de houder werkt it 99 van de 100 keer. De ene keer moet ik even wachten voordat de afstandbediening regageert.Soms moet ik hem zelfs even uitzetten om weer leven in systeem te krijgen.
Weet jij wat hiervan de oorzaak is ???
Groeten van amstelvener RonBak
bedankt voor je antwoord. Was denk ik in de war omdat VDO dayton zei dat het led uit moet zijn maar wist niet dat je daar even op moest wachten. Das dan opgelost,
Toch werkt ie niet 100% .
Als ik de afstandbediening uit de houder haal dan werkt die niet , in de houder wel.( batterijen zijn vers ).
In de houder werkt it 99 van de 100 keer. De ene keer moet ik even wachten voordat de afstandbediening regageert.Soms moet ik hem zelfs even uitzetten om weer leven in systeem te krijgen.
Weet jij wat hiervan de oorzaak is ???
Groeten van amstelvener RonBak
Gebruiker van een MS3100. verder perfect forum, alles te vinden en anders antwoordt er wel iemand
Hide post links |
-
- New Member
O ja nog 1,
hoe lang duurt dat knipperen van de LED ?? ( opslaan van gegevens )
Na een half uur knipperd het nog steeds ??
RonBak
hoe lang duurt dat knipperen van de LED ?? ( opslaan van gegevens )
Na een half uur knipperd het nog steeds ??
RonBak
Hide post links |
-
- Senior Member
Je moet de afstandsbediening wel op het scherm richten.RonBak schreef:Als ik de afstandbediening uit de houder haal dan werkt die niet , in de houder wel.( batterijen zijn vers ).
Indien je in een gebied met veel "digitale gegevens" (straten op de CD) zit dan moet de computer gewoon langer rekenen.RonBak schreef:In de houder werkt it 99 van de 100 keer. De ene keer moet ik even wachten voordat de afstandbediening regageert.Soms moet ik hem zelfs even uitzetten om weer leven in systeem te krijgen.
Het zou ook nog kunnen dat het ledje langzaam blijft knipperen.RonBak schreef:hoe lang duurt dat knipperen van de LED ?? ( opslaan van gegevens )
Ik ga eigelijk een beetje te twijfelen maar een MS5000 doet hetzelfde het lijkt me sterk als niemand even naar zijn auto wil lopen om te kijken.
Hide post links |
-
- Senior Member
Als ik mij niet vergis , blijft bij en MS-5000 (en ook MS-3000/3100) het ledje knipperen
Bij de PC-5510 gaat hij wel uit na verloop van tijd.
niemand een MS-3100
Topsport
Bij de PC-5510 gaat hij wel uit na verloop van tijd.
niemand een MS-3100
Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
Hide post links |
-
- Moderator
De 5000 blijft inderdaad netjes knipperen, de TMC box gaat na een paar minuten uit. Heeft nog nooit tot startproblemen geleid, ook al gebruikte ik de auto 2 weken niet.
Of dit ook met de MS3100 het geval is, durf ik niet te zeggen, de Carin ging in elk geval wel helemaal uit.
Of dit ook met de MS3100 het geval is, durf ik niet te zeggen, de Carin ging in elk geval wel helemaal uit.
Succes = vaker opstaan dan je valt
Hide post links |
-
- Senior Member
Die Carin heeft in feite dezelfde computer als de latere MS 3000 en MS 4000, genaamd PC 3000. Dus als het ledje bij de Carin uitgaat zal dat naar ik verwacht ook het geval zijn bij de MS 3000. Voor de 520/522 is er een extra videokaart geplaatst in de computer, voor de rest is 'ie (praktisch) hetzelfde.wmp schreef:De 5000 blijft inderdaad netjes knipperen, de TMC box gaat na een paar minuten uit. Heeft nog nooit tot startproblemen geleid, ook al gebruikte ik de auto 2 weken niet.
De MS 3100 heeft een heel andere computer, de PC 4000 die direct afgeleid is van de PC 5000, en waarbij de videokaart van de 5000 ontbreekt. Dus zal de MS 3100 hier naar ik verwacht hetzelfde reageren als de MS 5000.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- New Member
Hoi allemaal,
Het heeft even geduurd maar mijn MS3100 zit weer in de auto. De afstand bediening werkte ook nog slecht en dus is alles retour gegaan naar VDO Duitsland voor reparatie.
Nu alles terug is keek ik gelijk even naar het knipperende led lampje.
en........... dat knippert nog steeds dus dat hoort zo en waren dus onterechte zorgen van mij.
Sorry al ik ook anderen met knipperend lampje angstig heb gemaakt
Allemaal veel plezier verder
Ronald
Het heeft even geduurd maar mijn MS3100 zit weer in de auto. De afstand bediening werkte ook nog slecht en dus is alles retour gegaan naar VDO Duitsland voor reparatie.
Nu alles terug is keek ik gelijk even naar het knipperende led lampje.
en........... dat knippert nog steeds dus dat hoort zo en waren dus onterechte zorgen van mij.
Sorry al ik ook anderen met knipperend lampje angstig heb gemaakt
Allemaal veel plezier verder
Ronald
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 948