Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik heb bijna alles rond. Navigatie, tv, dvd en PS2. Maar hoe krijg ik in g ds naam het geluid via mijn standaard BMW radio naar de boxen?
Als mij dat is gelukt ben ik eindelijk rond!
Alvast thanks,
PS: ik ben ook op zoek naar mooie 17" velgen en banden voor mijn BMW318TD compact '03. Weet een van jullie een leuk adresje?
als het goed is gebruik jij de vdo mi-5000, hierop zit een audio line-out en deze zou je via een fm-modulator op de standaard bmw radio kunnen aansluiten.
wat misschien ook kan is even informeren bij de dealer of er op een eenvoudige wijze een aux-in op jouw radio aangesloten kan worden, dit is wel afhankelijk van het type radio wat in jouw auto zit.bmw heeft deze kabels wel, maar dan voor bepaalde radio's van bmw. dus ik zou als ik jouw was even informeren
ik zal graag gebruik willen maken van de expertise op dit forum voor de auto van mijn vader.
Mijn vader heeft een E-Klasse (W211) uit 2005 met een Audio 50 APS systeem.
Het ook wel genoemde pijlstaart-navigatie .
Ik ben op zoek naar de dvdhoesje voor mijn Audio RNS-E 2015 Europe dvdtjes.
Is er iemand die me daarbij kan helpen.
Een ingescand plaatje of dergelijke.
Dan kan ik ze mooi bewaren.
Ik mijn golf van 2010 zit een rns510 met bleutooth.
Met mijn iphone kan ik handsfree bellen en audio streamen.
Echter met een samsung s6 kan ik wel pairen en ziet het er goed uit, maar audio streamen werkt niet.
Ik heb me rot gezocht,...
Ik ben op zoek naar een radio-antenne voor een oldtimer en wel een waarvan je de antenne op de buitenkant van de raam plakt en de ontvanger aan de binnenkant. Heb deze op een ander voertuig en heb nog geen raamantenne kunnen vinden waarvan de...
In de transporter waarin ik rij zit een compositionele media VW radio. Hierop zit alles behalve navigatie. Ik heb tegels van de radiozenders maar die zijn zonder logo's.
Kan ik logo's toevoegen en gaat dit? Ik kan dat niet vinden in het...
Ik zoek een gebruiksaanwijzing voor de volkswagen radio navigatiesysteem mfd.
Zie bijlage (het getal dat er over afgedrukt staat heeft geen betekenis maar stond op het fotootje).
Ik heb een Volkswagen aangeschaft (2e hands) en daar zit de...