Dit is een reactie op artikel : GPS antenne (algemeen)
In de plaatsing van GPS antenne wordt gesproken over het niet plaatsen onder een Thermische voorruit, omdat daar een metalen coating op zit, maar hij mag wel onder de achteruit geplaatst worden volgens de schrijver . Ik denk dat diegene nog nooit de achterruitverwarming aan heeft gezet met een GPS antenne eronder, want dan ontvangt ie ook nix meer en is ie totaal de weg kwijt!
Groetjes Jordi
Aanvulling op GPS Antenne Plaatsen
Forumregels
Deze rubriek is bedoeld voor vragen over navigatie in het algemeeen die niet in één van de andere rubrieken past.
Dus geen chit/chat, vragen over het forum oid.
Wil je antwoord op je vraag, stel je deze het best in de juiste rubriek.
Deze rubriek is bedoeld voor vragen over navigatie in het algemeeen die niet in één van de andere rubrieken past.
Dus geen chit/chat, vragen over het forum oid.
Wil je antwoord op je vraag, stel je deze het best in de juiste rubriek.
-
- New Member
-
- Moderator
Daar is inderdaad kans op, echter de meeste achterruiten hebben geen verwarming over het totale oppervlak.
Dus dan kan het volgens mij nog uitmaken waar precies die onder de achterruit zit ?
Dus dan kan het volgens mij nog uitmaken waar precies die onder de achterruit zit ?
Succes = vaker opstaan dan je valt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Ik heb in mijn Toledo de GPS antenne onder de achterruit liggen.
Ik merk geen verschil met de ontvangst of de achterruit verwarming nu aan of uit staat.
Voor de goede orde: Ik heb zo'n achterruit verwarming met allemaal van die electriciteitsdraadjes over de achterruit.
Ik merk geen verschil met de ontvangst of de achterruit verwarming nu aan of uit staat.
Voor de goede orde: Ik heb zo'n achterruit verwarming met allemaal van die electriciteitsdraadjes over de achterruit.
Hide post links |
-
- Normal Member
Ik heb er ook helemaal geen last van.
Terwijl ik toch vaak de achterruit verwarming aan heb.
Vooral 's ochtends.
Ik heb er nog eens extra op gelet de laatste dagen, maar het maakt geen verschil.
Ik denk dat het er ook aan ligt op welke afstand je de antenne van de ruit plaatst.
De adviesafstand is volgens mij 10 cm.
Terwijl ik toch vaak de achterruit verwarming aan heb.
Vooral 's ochtends.
Ik heb er nog eens extra op gelet de laatste dagen, maar het maakt geen verschil.
Ik denk dat het er ook aan ligt op welke afstand je de antenne van de ruit plaatst.
De adviesafstand is volgens mij 10 cm.
[color=blue]kijk hier maar: [url=http://www.showyoursound.nl/Public/ShowCase/Showcase.asp?id=2170]Mijn Volvo S40 en wat er in zit[/url] [/color]
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Pioneer avic f970bt geeft ping signaal op vaste plaatsen
door Kornelis » 22 sep 2016 12:01 » in Vaste Pioneer systemen -