vdo ms 3000

noneku
New Member
New Member

vdo ms 3000

Bericht door noneku »

Hoi,
Wij zijn in bezit van een ouder model vdo ms 3000. Het werkt perfect. Het enige wat we jammer vinden is dat je geen GPS coördinaten kunt invoeren wat voor ons soms handig zou kunnen zijn. Weet iemand of er misschien een mogelijkheid is om dit systeem te updaten zodat dit wel kan?
groetjes

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member

Re: vdo ms 3000

Bericht door Fantom »

noneku schreef:Weet iemand of er misschien een mogelijkheid is om dit systeem te updaten zodat dit wel kan?
groetjes
Ik weet niet zeker of het kan in de laatste versie maar welke versie heeft je systeem nu :?:
Dan kunnen we in ieder geval aangeven of je de laatste sw versie hebt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
noneku
New Member
New Member

Bericht door noneku »

Ik weet niet zeker of het kan in de laatste versie maar welke versie heeft je systeem nu :?:

Ik ben een echte leek op dit gebied. Een domme vraag: waar kan ik zien welke versie ik heb? Het systeem zit ingebouwd in onze camper. Staat dit vermeld op het systeem zelf of moet dit vermeld staan in de bijbehorende boekjes? Dat kan ik event. morgen even nakijken (camper staat in de stalling)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member

Bericht door Fantom »

noneku schreef: Ik ben een echte leek op dit gebied. Een domme vraag: waar kan ik zien welke versie ik heb? Het systeem zit ingebouwd in onze camper. Staat dit vermeld op het systeem zelf of moet dit vermeld staan in de bijbehorende boekjes? Dat kan ik event. morgen even nakijken (camper staat in de stalling)
Domme vragen bestaan niet maar het helpt wel om te zoeken naar een antwoord op dit forum.
Je kan dit nakijken in het menu van het systeem onder configuratie :arrow: systeeminformatie.
Zover ik weet is sw versie 2.9 de laatst uitgebrachte.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member