Fantom schreef:Vandaag een rit vanaf Zoetermeer naar Arnhem gemaakt over de A12.
Zoals jullie denk ik allemaal weten barst het van de flitspalen op de A12 bij Utrecht.
Ik reed over het stuk snelweg waar je 120km/u mag rijden en tot mijn verbazing kreeg ik een melding van flitspalen die op de parallelrijbaan staan. Daar mag je maar 100km/u en dat wist het systeem mij wel te vertellen.
Even verderop op de A12 heb je een oprit die geregeld wordt met een doseerverkeerslicht. ook hier staat een flitspaal. Terwijl ik lekker met 120km/u aan kwam cruisen kreeg ik ook een melding van die flistser op de oprit.
De palen staan er dus wel degelijk in alleen zijn de meldingen die je krijgt niet helemaal naukeurig. ![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Hallo Fantom,
In een ander draadje heb ik uitgelegd dat die flitspalen niets meer of minder zijn dan
Infopunten. En die worden, incl. de info over wat dat infopunt eigenlijk inhoudt, in een straal van een paar honderd meter op de bereden route weergegeven. Dat kan dus een flitspaal zijn, maar net zo goed het Rietveld-Schröder Huis als je over de oostelijke rondweg rijdt van Utrecht.
Hou dat idee dus in het achterhoofd bij het beoordelen van de flitspaalinfo.
[Privé Mening Mode]
Ik denk dat deze wijze van weergeven een, en wellicht wel dé manier is om dit door Spee c.s. geaccepteerd te krijgen
[/Privé Mening Mode]
Groet,
JW