Hallo,
Ik heb een carin systeem met 2002 kaart-cd, nu vraag ik me af wat ik win met een nieuwere versie.
Dingen die ik nu vaak mis zijn:
westerscheldetunnel
nieuwe snelweg van eindhoven naar oss
A30 tussen A12 en A1
rond zevenaar de aanpassingen door betuwe/hsl lijn
Mijn vraag is dus, welke versie is het nieuwst, geschikt voor een carin 522 EN bevat minimaal de 4 bovenstaande "nieuwe"wegen
nieuwste versie geschikt voor carin?
-
- Average Member
nieuwste versie geschikt voor carin?
Toevallig aquarium-bezitter? kijk eens op onze webshop www.aquavista.nl
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo T5,
Ik zou dan heel even wachten tot de nieuwe VDO versie op de markt komt, de 2004/1 dus. Op de vorige versie staat de A12<>A30 nog niet op, zoals je ook al in het Navteq gedeelte kunt lezen.
Groet,
JW
Ik zou dan heel even wachten tot de nieuwe VDO versie op de markt komt, de 2004/1 dus. Op de vorige versie staat de A12<>A30 nog niet op, zoals je ook al in het Navteq gedeelte kunt lezen.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Moderator
Hoi T5 Roger,
De versies die ook in de VDO Dayton systemen werken (NON C-IQ) werken ook op jouw Carin systeem. Let dan wel op dat je de versie neemt zonder de gidsen, want die maken het alleen maar langzaam.
Dan de wegen die jij "wilt":
1. staat volgens mij op de meest recente versie
2. staat er 100% zeker op (dat wat er nu ligt)
3. De aansluiting van de A30 op de A12 ontbreekt (zie het Navteq forum, omdat het daar besproken wordt)
4. Op elke CD staan aanpassingen rondom de Betuwelijn. Er wordt daar altijd wel wat veranderd, maar er is ook veel aangepast.
Om te kijken hoe een en ander nu is kun je het beste op Maporama kijken. Deze heeft de meest recente database (niet de meest actuele, maar wel de meest recente (dat wil zeggen dat zij de meest nieuwe zichtbare (voor ons dus) database gebruiken, maar niet de laatste versie)). Hier kun je in ieder geval zien hoe het staat met enkele projecten. Of zij dezelfde database hebben als dat de lente / zomer 2004 CD heeft weet ik niet (zou ik wel graag willen weten....). Ik heb de laatste versie van Navteq zelf (lente / zomer 2004) en deze werkt prima! Je kunt ook wachten op de CD's van VDO Dayton die binnenkort verschijnen. Qua database is er niets anders (datum zal hetzelfde zijn). Het enige is dan dus dat je er een van VDO Dayton hebt (hun logo erop) en anders 1 van Navteq.
Als je nog meer wilt weten dan moet je het maar gewoon vragen .
Groetjes,
Toho_NL (met een T4).
P.s. die van 2002 is wel errug oud he...
De versies die ook in de VDO Dayton systemen werken (NON C-IQ) werken ook op jouw Carin systeem. Let dan wel op dat je de versie neemt zonder de gidsen, want die maken het alleen maar langzaam.
Dan de wegen die jij "wilt":
1. staat volgens mij op de meest recente versie
2. staat er 100% zeker op (dat wat er nu ligt)
3. De aansluiting van de A30 op de A12 ontbreekt (zie het Navteq forum, omdat het daar besproken wordt)
4. Op elke CD staan aanpassingen rondom de Betuwelijn. Er wordt daar altijd wel wat veranderd, maar er is ook veel aangepast.
Om te kijken hoe een en ander nu is kun je het beste op Maporama kijken. Deze heeft de meest recente database (niet de meest actuele, maar wel de meest recente (dat wil zeggen dat zij de meest nieuwe zichtbare (voor ons dus) database gebruiken, maar niet de laatste versie)). Hier kun je in ieder geval zien hoe het staat met enkele projecten. Of zij dezelfde database hebben als dat de lente / zomer 2004 CD heeft weet ik niet (zou ik wel graag willen weten....). Ik heb de laatste versie van Navteq zelf (lente / zomer 2004) en deze werkt prima! Je kunt ook wachten op de CD's van VDO Dayton die binnenkort verschijnen. Qua database is er niets anders (datum zal hetzelfde zijn). Het enige is dan dus dat je er een van VDO Dayton hebt (hun logo erop) en anders 1 van Navteq.
Als je nog meer wilt weten dan moet je het maar gewoon vragen .
Groetjes,
Toho_NL (met een T4).
P.s. die van 2002 is wel errug oud he...
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- Moderator
Hoi JW,JW schreef:Hallo T5,
Groet,
JW
De nieuwe CD van VDO Dayton (2004/1) zal dezelfde database hebben als de lente / zomer 2004 van Navteq (dit is altijd zo geweest, dus neem ik aan dat het nu ook zo is). De database is dan van 30 januari 2004. Daar hij op de nieuwste C-IQ CD ook nog niet goed staat vraag ik me af of dit hier wel het geval is....
Op Maporama stat de aansluiting al wel, dus Maporama heeft een database die nieuwer is dan de nu beschikbare CD's. Houd er dus rekening mee dat als je ziet dat Maporama iets wel heeft het nog niet op jouw CD hoeft te staan..... Het is gewoon wachten op een nieuwe CD die een database heeft die nieuwer is dan eind maart 2004 (en ik denk dat de nieuwe VDO Dayton CD dat helaas niet is)
Groetjes,
Toho_NL.
P.s. misschien kan Navteq zeggen sinds wanneer de A30 in de database staat (en sinds wanneer de aansluiting op de A12 erin staat).
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo ToHo,
De DB datum van de Navteq DVD voor C-IQ is dus eind Maart 2004, en daar staat de A12<>A30 dus nog niet op.
En dus ben ik het met je eens dat de kans praktisch nul is dat deze aansluiting wel op de Navteq VDO komt te staan die op het punt staat uit te komen.
Als T5 dus beslist die aansluiting wil hebben zou hij de VDO-TA versie moeten nemen, er even van uitgaand dat deze dezelfde DB krijgt als de C-IQ versie. En die is van Juni 2004.
Overigens is er al een versie van TeleAtlas zelf, de 2004-2005. Of daar echter die aansluiting op staat weet ik niet.
Groet,
JW
De DB datum van de Navteq DVD voor C-IQ is dus eind Maart 2004, en daar staat de A12<>A30 dus nog niet op.
En dus ben ik het met je eens dat de kans praktisch nul is dat deze aansluiting wel op de Navteq VDO komt te staan die op het punt staat uit te komen.
Als T5 dus beslist die aansluiting wil hebben zou hij de VDO-TA versie moeten nemen, er even van uitgaand dat deze dezelfde DB krijgt als de C-IQ versie. En die is van Juni 2004.
Overigens is er al een versie van TeleAtlas zelf, de 2004-2005. Of daar echter die aansluiting op staat weet ik niet.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Moderator
Dit zou gevraagd kunnen worden in het TeleAtlas forum. Er zijn vast wel gebruikers die de 2004 - 2005 CD hebben en misschien kunnen zij ons meer vertellen...
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 712
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 762
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 638
-
-
Weergaves: 2210
-
-
Weergaves: 692
-
-
Updaten Volkswagen RNS 510 (Navaudio / Ultinon versie)
door eehbiertje » 12 nov 2016 13:05 » in Overige merken -- VASTE INBOUW -- -
Reacties: 2
Weergaves: 1484
-
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 751