Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
tot op heden nog geen update's ontvangen voor mijn MS3200. Hoe is de stand van zaken bij anderen? Heeft iedereen de update's al?
Ik stuurde begin deze week een mail naar C-IQ. Men mailde terug dat ik e.e.a. eind augustus in de bus zou hebben. Maar omdat ik de vorige update ook niet automatisch kreeg ben ik toch benieuwd of anderen de update al wel hebben.
Ook ik heb de update voor mijn MS4150RS nog niet ontvangen (21 aug)
Op een eerder gestuurde e-mail aan C-IQ kreeg ik het antwoord dat ze bezig zijn om deze in verschillende zendingen te versturen en dat het eind aug. in mijn bezit zou moeten hebben.
Ik wacht dus deze week met spanning op de postbode.
Ford Mondeo Travelpilot EX met Benelux 2005-2006+MRE
Hoi,
Ik heb een bijna 6 jaar oude Tomtom trucker 6000met lifetime kaart en file info, die werkt nog steeds naar behoren, echter krijg ik al weken geen updates meer binnen van MapShare.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Hello! I've bought Honda Civic 2008 with VDO multimedia system from Netherlands or Germany. I tried to contact Honda in Russia (my country) and Germany, also contacted VDO but they couldn't help me as they said.
I found many topics about VDO devices...
Binnenkort zal ik (via mijn werkgever) de trotse bezitter gaan zijn van een Peugeot 5008 2.0 hdi BlueLease Executive.
Hierin zit ook een Peugeot Connect Nav systeem met zogenaamde 2,5D weergave.