Gekregen Paard niet in de bek kijken : Carin520

alex58
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 aug 2004 11:47

Gekregen Paard niet in de bek kijken : Carin520

Bericht door alex58 »

Hallo,

Ik kreeg gratis een complete Carin520 systeem , een plastic tas vol ....
thuis met de hele handel spaghetti voor de neus maar eens gekeken wat het allemaal was....
Volgens mij is het wel compleet, althans als ik alles aansluit en onder 12V zet dan werkt het display, de remote en de regelunit/cdromlezer.

Op deze site heb ik de manuals gevonden, en de tips en tricks eens goed doorgelezen, hiervoor mijn eeuwige dank

Ik zie nu enkel nog wat vragen.

1) is er een manier om de toegangscode voor de instellingen te resetten ?
Mijn zwager heeft dit systeem toen laten inbouwen, en weet deze code ook niet meer ... :(

2) De GPS-antenne is tijdens de uitbouw ff losgeknipt (handig...) , is deze draadbreuk met zorgvuldig solderen te verhelpen, of is het systeem te kritisch hiervoor ?

3) Voordat ik e.e.a. installeer en overhoop haal, is er een soort test-mode zodat ik weet dat het systeem/antenne ook daadwerkelijk goed werkt ?

4) De beroemde vraag over het tacho-signaal, ik heb een Citroen Picasso 1.8, waar kan je dit signaal oppikken ??

alvast bedankt voor eventuele reacties!

gr.
Alex58
hellup!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Antwoord op vraag 1:

Is dit niet 6330? Dit is de code om in het servicemenu te komen. Bedoel je deze code? Zo ja, wees wel voorzichtig met het veranderen van de instellingen!!

Groetjes en veel navi-plezier,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo Alex,

Met je welnemen heb ik je vraag even verplaatst naar het "goeie hoofdstuk".

Inderdaad, die toegangscode is 6330, en pas op daar niks te veranderen, zeker niet zolang je het systeem niet ingebouwd hebt, en je dus b.v. de I/O Status moet aanpassen omdat de richting op LOW staat. Dat kan alleen met een aangesloten en ingeschakelde achteruit.

Die GPS draad is in principe wel te repareren, je moet er wel de nodige handigheid in hebben om heel fijn soldeerwerk te doen.

Een testmode is er wel, de DEMO mode kan daarvoor gebruikt worden.
Op dit forum is er (tenminste) één man die daar alles van weet, en wel WS, oftewel Willem. Hopelijk leest die mee.

De pulsdraad van de Picasso 1.8 weet ik niet, heb je al gekeken bij de links op de hoofdpagina van de Navigatie Help Site? Open zonodig een apart topic over de Picasso in het Citroën hoofdstuk als er meer vragen zijn over de inbouw in de Picasso. Vooralsnog laat ik je vraag nu even bij VDO-Philips staan.

Succes, we horen het wel.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”