Met de nieuwe software voor de MS4150rs en de MS4200rs is het mogelijk om een losse TMC box MT5011 aan te sluiten.
Hierdoor krijg je de mogelijheid om naar een radio station te luisteren en via de MT5011 toch verkeers medingen te krijgen.
Klik HIER om de handleiding voor de MO4254 voor de MS4150rs te lezen.
Klik HIER om de handleiding voor de MO4254 voor de MS4200rs te lezen.
MO4254 tbv MS4150rs / MS4200rs
-
- New Member
Hallo,
Zeker niet mijn eerste bezoek aan deze website, maar wel mijn eerste post. Ik heb zelf een BPM navigatiesysteem type 4200RS en heb SW 5.0 en kan dus navigeren tijdens het rijden! Nu heb ik vandaag een update van VDO ontvangen (MO4254) en zou ik graag willen weten of ik hiermee nog steeds kan navigeren tijdens het rijden. Anders wegen voor mij de voordelen niet op tegen de nadelen van deze update.
Frank
Zeker niet mijn eerste bezoek aan deze website, maar wel mijn eerste post. Ik heb zelf een BPM navigatiesysteem type 4200RS en heb SW 5.0 en kan dus navigeren tijdens het rijden! Nu heb ik vandaag een update van VDO ontvangen (MO4254) en zou ik graag willen weten of ik hiermee nog steeds kan navigeren tijdens het rijden. Anders wegen voor mij de voordelen niet op tegen de nadelen van deze update.
Frank
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
fvempelen schreef:Hallo,
Frank
Beste Frank,
Zojuist de nieuwe Sw geladen en de oude code 6330 welke met versie 5.0 werkte blijft nu ook gewoon werken.
Geen probleem dus.
Hide post links |
-
- New Member
Bedankt! Vandaag ook de nieuwe Sw geladen en idd het werkt perfect! Rijden en navigeren tegelijk is mogelijk.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 59