Hallo,
Probeer een rit te plannen naar Brussel, maar als ik Brussel intype, herkent de MS5400 deze stad niet.
Wat doe ik Fout? Moet ik CD's wisse;en, en zo ja in welke volgorde?
Ik heb een Benelux C-IQ licentie!
Ik hoor de oplossingen wel komen.
Greetz
Eric
Ritje naar België plannen
-
- Junior Member
-
- Starting Member
Brussel kan niet gevonden worden
Hoi
Waarschijnlijk heb je Brussel als stad ingetypt terwijl het systeem op Nederland als land geactiveerd staat.
En het systeem kent geen Brussel natuurlijk in Nederland. Iik heb een 4150 van VDO en ik weet niet precies hoe de 5400 werkt, maar volgens nij is jouw probleem snel te verhelpen, succes
Vriendelijke groeten,
Ramon
Waarschijnlijk heb je Brussel als stad ingetypt terwijl het systeem op Nederland als land geactiveerd staat.
En het systeem kent geen Brussel natuurlijk in Nederland. Iik heb een 4150 van VDO en ik weet niet precies hoe de 5400 werkt, maar volgens nij is jouw probleem snel te verhelpen, succes
Vriendelijke groeten,
Ramon
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
1. wat Ramon zegt klopt: je moet in het navigatie-menu natuurlijk wel Belgie als land kiezen en daarna Brussel
2. als je belgie geselecteerd hebt en nog wordt brussel niet herkend dan kan het liggen aan - maar ik heb het niet gecheckt - de officiele naam van Brussel. Dat is namelijk Bruxelles. Probeer daarom eens land: Belgie en dan plaatsnaam: BRU te selecteren (nog niet op OK drukken) en vervolgens naar LIJST te gaan. Grote kans dat je dan brussel gewoon tegen komt.
Succes,
Riekus
EDIT: daarnet even geprobeerd maar mijn Navteq DVD kent Brussel als: Brussel, Brussels, Bruxelles. Maar wel alleen als ik als land Belgie heb ingevoerd.
2. als je belgie geselecteerd hebt en nog wordt brussel niet herkend dan kan het liggen aan - maar ik heb het niet gecheckt - de officiele naam van Brussel. Dat is namelijk Bruxelles. Probeer daarom eens land: Belgie en dan plaatsnaam: BRU te selecteren (nog niet op OK drukken) en vervolgens naar LIJST te gaan. Grote kans dat je dan brussel gewoon tegen komt.
Succes,
Riekus
EDIT: daarnet even geprobeerd maar mijn Navteq DVD kent Brussel als: Brussel, Brussels, Bruxelles. Maar wel alleen als ik als land Belgie heb ingevoerd.
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo,
Regelmatig naar Brussel rijdend en dus de nodige ervaring opgedaan hebbend nog de aanvulling dat op de kaart Brussel heel beperkt is, het is in feite alleen het stadscentrum.
Wat je moet weten is in welke randgemeente je moet zijn, dus Kraainem, Elsene, Waterlo, Etterbeek en noem maar op. Verreweg het handigste is dit via de postcodes te doen, dan gaat dat vanzelf.
Succes,
JW
Regelmatig naar Brussel rijdend en dus de nodige ervaring opgedaan hebbend nog de aanvulling dat op de kaart Brussel heel beperkt is, het is in feite alleen het stadscentrum.
Wat je moet weten is in welke randgemeente je moet zijn, dus Kraainem, Elsene, Waterlo, Etterbeek en noem maar op. Verreweg het handigste is dit via de postcodes te doen, dan gaat dat vanzelf.
Succes,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 303
-
-
Reacties: 4
Weergaves: 1081
-
-
Garmin nüvi 2699 LMT-D: Alleen Nederland/België en Duitsland?
door keetje49 » 27 nov 2015 19:59 » in Garmin -
Reacties: 2
Weergaves: 930
-
-
-
Reacties: 4
Weergaves: 803
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 427