Update MS5500, MS5400
-
- Starting Member
Update MS5500, MS5400
Ik heb de nieuwe update gekregen. Bij de eerdere versie zaten verschillende cd's bij waarop diverse landen staan. Nu kreeg ik de update samen met 1 DVD waarop europa staat. Ik heb de update uitgevoerd en volgens de instructie de nieuwe DVD geplaatst echter nu krijg ik de opmerking van er geen navigatie CD/DVD geplaatst is. Plaats ik nu de oude CD dan werkt het wel maar heb ik uiteraard geen nieuwe kaarten. Wie weet hoe dit nu moet werken.?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: update MS5500, MS5400
Als ik het zo lees heb je dus een MS5400 welke geschikt is voor cd-rom, in dat geval is er bij het C-IQ centermcprojects schreef:Ik heb de nieuwe update gekregen. Bij de eerdere versie zaten verschillende cd's bij waarop diverse landen staan. Nu kreeg ik de update samen met 1 DVD waarop europa staat. Ik heb de update uitgevoerd en volgens de instructie de nieuwe DVD geplaatst echter nu krijg ik de opmerking van er geen navigatie CD/DVD geplaatst is. Plaats ik nu de oude CD dan werkt het wel maar heb ik uiteraard geen nieuwe kaarten. Wie weet hoe dit nu moet werken.?
een foutje gemaakt en hebben ze de DVD versie geschikt voor de MS5500 toegezonden.
Helaas zal dat niet werken, je kan het beste even bellen met C-IQ zodat ze jou abonnement aanpassen en nieuwe cd-rom's toesturen.
met vriendelijke groet,
Willem.
Mercedes E220Cdi <>Navigon 70 premium Live Q4/2010<>Mercedes APS50 SW 4.1
Kia Picanto<>TomTom GO950 Live
test opstelling<>MS5200PT-XL Navteq 2010/11Europa
Kia Picanto<>TomTom GO950 Live
test opstelling<>MS5200PT-XL Navteq 2010/11Europa
Hide post links |
-
- Starting Member
Re: update MS5500, MS5400
Het klopt wat jij schrijft. Ik heb ICQ gebeld er en waren inderdaad verkeerde CD opgestuurd. 1 DVD in plaats van verschillende CD'sWS schreef:Als ik het zo lees heb je dus een MS5400 welke geschikt is voor cd-rom, in dat geval is er bij het C-IQ centermcprojects schreef:Ik heb de nieuwe update gekregen. Bij de eerdere versie zaten verschillende cd's bij waarop diverse landen staan. Nu kreeg ik de update samen met 1 DVD waarop europa staat. Ik heb de update uitgevoerd en volgens de instructie de nieuwe DVD geplaatst echter nu krijg ik de opmerking van er geen navigatie CD/DVD geplaatst is. Plaats ik nu de oude CD dan werkt het wel maar heb ik uiteraard geen nieuwe kaarten. Wie weet hoe dit nu moet werken.?
een foutje gemaakt en hebben ze de DVD versie geschikt voor de MS5500 toegezonden.
Helaas zal dat niet werken, je kan het beste even bellen met C-IQ zodat ze jou abonnement aanpassen en nieuwe cd-rom's toesturen.
met vriendelijke groet,
Willem.
Bedankt
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-