Hallo,
Ik krijg over enkele weken mijn nieuwe Volvo V50. Auto heeft geintregreerd radio-systeem, dus DIN-toepassing kan niet meer (had MS 4200). Overweeg nu MS 5000, maar dan heb ik zo'n groot scherm op het dashboard. Kan dat scherm ook worden weggeklapt, of meegenomen. Hoe werkt dat ????
inbouw Volvo V50
-
- New Member
-
- Senior Member
Hallo Danny van Grootel
voor de volvo v-50 zijn er diverse montage mogelijkheden voor een beeldscherm (wegklappen is niet mogelijk, of je moet een DIN opening over hebben, maar dat heeft de v-50 niet ), zie ook www.optimount.nl en dan naar produkten, navigatie, montage en dan naar autospecifiek. foto's van navigatiemounts staan er (nog) niet op.
op de verschillende steuntjes kan je een swiffelmount monteren, waardoor je het scherm er eenvoudig vanaf kunt schuiven.
wel staan er foto's bij van dashmounts, waarop ook een swiffelmount gemonteerd kan worden zie foto
Topsport
voor de volvo v-50 zijn er diverse montage mogelijkheden voor een beeldscherm (wegklappen is niet mogelijk, of je moet een DIN opening over hebben, maar dat heeft de v-50 niet ), zie ook www.optimount.nl en dan naar produkten, navigatie, montage en dan naar autospecifiek. foto's van navigatiemounts staan er (nog) niet op.
op de verschillende steuntjes kan je een swiffelmount monteren, waardoor je het scherm er eenvoudig vanaf kunt schuiven.
wel staan er foto's bij van dashmounts, waarop ook een swiffelmount gemonteerd kan worden zie foto
Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Volgens mij heeft ook de V50 bovenop het dashboard zo'n mogelijkheid van een electrisch wegklappend/zinkend scherm ?
...en daar zou dus het scherm van (o.a.) een 5000 in moeten passen...
...en daar zou dus het scherm van (o.a.) een 5000 in moeten passen...
Hide post links |
-
- Normal Member
Wellicht is een MS 3200 een goede optie,
Ze geven ook dat RTI systeem op als optie dus er iruimte on dat dashboard om eventueel een MM5600 te plaatsen..... maaja dat zal bekeken moeten worden door de dealer of een handige inbouwer.
gr Jeff
Ze geven ook dat RTI systeem op als optie dus er iruimte on dat dashboard om eventueel een MM5600 te plaatsen..... maaja dat zal bekeken moeten worden door de dealer of een handige inbouwer.
gr Jeff
www.cbrclub.nl
11 women on board,and they all know the way !
Nu flitsinfo jammer Spee ! ;o)
11 women on board,and they all know the way !
Nu flitsinfo jammer Spee ! ;o)
Hide post links |
-
- New Member
Ik heb ook een V50 besteld en wil daar ook mijn Carin 522 inbouwen maar stuitte daarbij op een ander probleem: de V50 blijkt uitgerust te zijn met glasvezel bekabeling. Op zich prachtig, maar de Carin (en waarschijnlijk jouw VDO ook) heeft een snelheidssignaal nodig. Daarvoor heb je dus een apart boxje nodig en dat kost tussen 200 en 300 euro.
Overigens heb ik begrepen dat Volvo met een alternatief systeem voor de V50 komt (origineel kost maarliefst 4000,-) en dat is de 3100 of 3200 van VDO! Dat is dat monochroom systeem met aparte computer en dus vermoedelijk ook met pulsgever voor snelheidssignaal. Fraai is wel dat ze de displaykleur hebben aangepast naar Volvo groen maar het wordt dan nog steeds een erg duur VDO systeem: kosten waarschijnlijk ca. 1500 euro..... Welke creatieve inbouwer speelt hier handig op in? Zo lastig moet he tniet zijn om nieuwe ledjes in dat scherm te solderen
Overigens heb ik begrepen dat Volvo met een alternatief systeem voor de V50 komt (origineel kost maarliefst 4000,-) en dat is de 3100 of 3200 van VDO! Dat is dat monochroom systeem met aparte computer en dus vermoedelijk ook met pulsgever voor snelheidssignaal. Fraai is wel dat ze de displaykleur hebben aangepast naar Volvo groen maar het wordt dan nog steeds een erg duur VDO systeem: kosten waarschijnlijk ca. 1500 euro..... Welke creatieve inbouwer speelt hier handig op in? Zo lastig moet he tniet zijn om nieuwe ledjes in dat scherm te solderen
Hide post links |