Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Wie kan mij helpen om een externe speaker aan te sluiten op mijn MS 3000. De MS 3000 beschikt over 2 stekker blokken (A+B) wie kan mij vertellen op welk blok en met welke kleur ik een geluid uit dit systeem kan krijgen?
De speaker heeft zelfs slechts 1 draad, klopt dat?
De speaker heeft misschien wel 1 draad, maar dat is een 2-aderige draad.
Uit je MS3000 komt waarschijnlijk op een van de twee stekkers, ik dacht de zelfde als waar je afstandbedienings-houder op aangesloten is, een getwist koppel draden (als ik me niet vergis blauw en blauw-groen) deze twee draden zijn voor je speaker.
(willen de ervaren inbouwers me corrigeren als ik fout zit....)
Toevallig aquarium-bezitter? kijk eens op onze webshop www.aquavista.nl
Het waren inderdaad de gedraaide (getwiste draden), blauw-geel en blauw-groen alleen zaten deze niet op het blokje van de afstandsbediening maar op het blokje met de spanning en het pulssignaal. De draad van de speaker heb ik vervangen door een normale speaker kabel en alles werkt nu prima!
Ik heb inmiddels een blokje gereden en gemerkt dat er een behoorlijke afwijking is (ongeveer 200 meter) is dit normaal en moet door het systeem wat langer te gebruiken deze afwijking minder worden (zoiets staat in de gebruiksaanwijzing). Ik ontvang tussen de 5 -7 satelieten, software versie 2.90.
Hallo ik heb een probleem met de kabel die in de monitor (beeldscherm) gaat de kabel is er uit getrokken uit de steun wie kan mij helpen heb alles los zit alleen met de kleuren 2x rood.zwart.wit.blauw.
Hallo iedereen.
Voor een schoolproject doen wij een onderzoek naar hoe de navigatieapparaten van TomTom beter kunnen. (we werken voor dit onderzoek ook daadwerkelijk samen met leden van TomTom Nederland)
Het zou ons heel erg helpen als u de volgende...
Goeie middag,
Hier een vraag wat ik met m'n nav computers aan moet ik heb nu 2 x 5100 en 3 x 5000 en allemaal dezelfde kwaal dat het aanwijzertje ( cursor ) niet midden op het scherm blijft maar aan de wandel gaat en dan weer ergens anders opduikt...
Ben in bezit van een bmw320d E46 station uit 2005 met een navigatiesysteem PC5400 en een 5000mm monitor (?).
Wil op dit systeem een achteruitrijcamera aansluiten.
Nu wordt er steeds verwezen naar al geplaatste vragen en reacties,...
Begin dit jaar een Renault Megane 1.5 Dci Grand Tour gekocht met daarin een Becker Carminat 5000 systeem. Helaas begon kort daarna het bekende display probleem (flikkeren) al voor te doen. Maar in principe kon ik prima genieten van de...
Wie kan me helpen aan het aansluitschema van LCD monitor.
Merk rhoson typ MOV 653.
Het scherm maakt onderdeel uit van een navigatiesysteem uit een Volvo in combinatie met een Garmin GVN 53.
Echter de kabelboom ontbreekt vanaf de monitor....