Een vergelijkbaar probleem met de Chevy van 1995.
Waar haal ik de pulse vandaan?
Alle links langs gelopen, maar of het gaat om oudere bouwjaren of jongere (1991-)
Het lijkt me niet al te verstandig om maar te gokken.
Wat weet ik tot nu toe:
Volgens een specialist zou er achter de radio een 2 polige stekkker moeten liggen met minimaal een wit/groene draad. Deze is echter nergens te bekennen. De electra is daar door de vorige eigenaar "veranderd"
Links, ter hoogte van de A-stijl zou de unit van de cruisecontrol zitten. Daar zit uiteraard ook het pulse signaal. Maar waar?
Een andere optie is rechtstreeks van de computer. Maar ook dan: welke draad is het.
Aangezien ik zelf niet over de juiste meet apparatuur beschikt, kan ik de draad niet opsporen op die manier
Voor wat het er toe doet: het gaat om het aansluiten van een Blaupunkt RNS150.
Iemand een hint om de juiste draad te vinden?
Alvast bedankt
Chevy van G20 1989
-
- New Member
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 07 jul 2004 15:57
-
- New Member
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 07 jul 2004 15:57
Chevy Van G20 1989
Toch maar even rond blijven bellen.
UIteindelijk blijikt dat wat geldt voor de Van 1995 ook geldt voor de Van van 1989.
Met dien verstande: het is een blauwe 24p stekker op de MMU.
Maar wel weer de bruine draad.
Dus de navigatie werkt nu zoals het hoort.
UIteindelijk blijikt dat wat geldt voor de Van 1995 ook geldt voor de Van van 1989.
Met dien verstande: het is een blauwe 24p stekker op de MMU.
Maar wel weer de bruine draad.
Dus de navigatie werkt nu zoals het hoort.
Dirk Jansen
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Hallo Dirk,
Bedankt voor de terugmelding, zo hebben andere bezoekers weer wat aan jouw "recherchewerk".
En veel plezier met je Navi in de Chevy.
Groet,
JW
Bedankt voor de terugmelding, zo hebben andere bezoekers weer wat aan jouw "recherchewerk".
En veel plezier met je Navi in de Chevy.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |