C-IQ Omzetten bij Unlimited contracten!!

In deze rubriek kun je alles vinden over C-IQ software
JW
Senior Member

Bericht door JW »

Hallo Bert,

Als je een vrijschakeling hebt voor 2 jaar Benelux heb je geen unlimited maar al een limited contract. En dus krijg je binnenkort de nieuwe CD's, en kun je gewoon content bijboeken, bv als je met vakantie gaat naar het buitenland.

Je hoeft dus niet meer te piekeren en je af te vragen wat je moet doen, de keuze was al gemaakt voor een limited :!: :lol:

Met je welnemen verplaats ik deze vraag naar het topic hierboven, dat gaat immers over hetzelfde.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

Limited: je krijgt gedurende de abonnementsperiode gratis updates thuisgestuurd en blijft zo dus up-to-date. Na deze periode moet je of weer een nieuw contract afsluiten (anders werken je CD's niet meer) of je moet een ander navigatiesysteem kopen (is natuurlijk geen optie ;)).

Unlimited: je krijgt eenmalig de CD's (die heb je nu al) en die kun je voor altijd blijven gebruiken (ligt eraan wat je unlimited hebt (heb je alleen Benelux unlimited dan kun je alleen de Benelux CD gebruiken)). Als je een nieuwe versie wilt hebben (of van de kaarten of van de software) dan zul je die moeten kopen door een nieuw (ander) abonnement af te sluiten. Je kunt dan bijvoorbeeld een nieuw unlimited abonnement afsluiten.

Hulp bij de keuze: stel jezelf de vraag of je telkens met de meest recente versie van de kaarten en software wilt rijden en of je daar een jaarlijks bedrag voor over hebt. Is het antwoord ja, dan moet je een limited abonnement nemen. Wil je dit niet dan kun je het beste een unlimited abonnement hebben.

Succes met de keuze,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

Hmmm, we waren tegelijkertijd met het antwoord :). Hij heeft inderdaad een limited contract (zoals ik het nu begrijp) en zal dus ook nieuwe CD's krijgen :).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
niema01
Starting Member
Starting Member

Bericht door niema01 »

JW schreef:Hallo Bert,

Als je een vrijschakeling hebt voor 2 jaar Benelux heb je geen unlimited maar al een limited contract. En dus krijg je binnenkort de nieuwe CD's, en kun je gewoon content bijboeken, bv als je met vakantie gaat naar het buitenland.

Je hoeft dus niet meer te piekeren en je af te vragen wat je moet doen, de keuze was al gemaakt voor een limited :!: :lol:

Met je welnemen verplaats ik deze vraag naar het topic hierboven, dat gaat immers over hetzelfde.

Groet,
JW
:lol:
JW

Bedankt voor je duidelijk antwoord, nu weet ik waar ik aan toe ben, ik probeer zoveel mogelijk in dit forum te lezen om mijn kennis op dit gebied te vergroten.
Mogelijk zal ik desondanks nog wel eens met een vraag komen.

m.vr.groet Bert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
niema01
Starting Member
Starting Member

Bericht door niema01 »

Toho_NL schreef:Hmmm, we waren tegelijkertijd met het antwoord :). Hij heeft inderdaad een limited contract (zoals ik het nu begrijp) en zal dus ook nieuwe CD's krijgen :).

Groetjes,

Toho_NL.
:lol:

Toho,

Bedankt voor je reactie

Bert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member

Re: C-IQ Omzetten bij Unlimited contracten!!

Bericht door Topsport »

JW schreef:Hallo,

Eind vorige week kreeg ik een mailing van C-IQ waarin onder andere te lezen viel dat er mogelijkheden zijn om Unlimited contracten om te zetten in Limited. Een NHS forumlid maakte me daarop attent, bedankt Laurens :wink:

Desgevraagd blijkt de regeling te gelden voor iedereen die een Unlimited heeft, ongeacht de datum waarop dat ingegaan is. De "omruilactie" houdt dan in dat je een twee jaar Benelux, of een een jaar Europa vrijschakeling krijgt, waarvoor je niets hoeft te betalen. Datum van ingang is het moment waarop je dit met het C-IQ centre afspreekt.
De tijdsduur van de actie zal beperkt zijn, die details heb ik op dit moment niet.

Al met al lijkt me dit een zeer interessante mogelijkheid voor diegenen die achteraf toch spijt hebben van de vastlegging in een Unlimited contract.

Groet,
JW
Volgens een CI-Q medewerker die ik afgelopen week aan de telefoon had is de actie om je unlimited om te zetten naar limited alleen nog geldig tot eind AUGUSTUS :!: :!:

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Houz74
New Member
New Member

Omgezet of erbij

Bericht door Houz74 »

Mijn unlimited Benelux Navteq 2004/1 heb ik om laten zetten naar 2 jaar limited Benelux Navteq 2004/2 na ontvangst van mijn cd-set. Nu heb ik geen inlevercode voor mijn unlimited hoeven invoeren. Klopt het dat dit betekent dat ik na 2 jaar kan terugvallen op mijn 2004/1 CD ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “C-IQ zaken”