Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
door marco laponder » 10 aug 2017 08:45 » in V.A.G
Hallo
ik heb een nieuwe t6 nu 90 km oud er zit een discover media (pq vwn) radio in en daar wil ik als het kan een achteruitrijcamera op aansluiten
ik heb een camera liggen maar die heeft zogenaamde tulpstekers wat is er nog meer nodig om het...
door hansvanstraaten » 27 feb 2015 15:17 » in Citroën
Ik heb een Citroen C4 Grand Picasso uit 2009 met een Navidrive.
Nu wil ik een achteruitrijcamera monteren op het Navidrive scherm. Het scherm moet overschakelen naar de achteruitrijcamera bij achteruit schakelen. Welke aansluiting doet dit?
De...
Ben in bezit van een bmw320d E46 station uit 2005 met een navigatiesysteem PC5400 en een 5000mm monitor (?).
Wil op dit systeem een achteruitrijcamera aansluiten.
Nu wordt er steeds verwezen naar al geplaatste vragen en reacties,...
door frank_jenniskens » 10 mar 2017 12:24 » in Aankoop advies
Beste mensen,
ik ben op zoek naar een multifunctioneel systeem voor in mijn auto.
buiten het afspelen van muziek (via usb) zou ik heb ook graag gebruiken als navigatie, carkit en achteruitrijcamera.
ik zat zelf te denken aan een klapscherm...
Ik heb een Avic 940BT met een kaartupdate (Here) van 2015. Nu valt mij op dat ik geen TMC info krijg. Bij verkeer/instellingen kan ik (vaak) ook niet kiezen uit een tmc provider. Soms staat er wel een TMC provider ( skyradio). Lijkt me toch...