Hallo, ik beschik over de combinatie peugeot 307 HDI/Becker 4270 traffic pro /kaart 7.0.
Sommige routes worden goed genavigeerd andere helemaal niet. Ik heb continue voldoende dekking 5-8 satel.
Ook ben ik regelmatig "sneller" als mijn Becker. Ik ben de hoek al om en krijg vervolgens de melding "rechtsaf".
Heefi iemand enig idee wat te doen cq testen? Alvast bedankt, Alex
Becker 4720 reageert vreemd
-
- New Member
-
- Senior Member
Is toestel overgebouwd vanuit een andere auto??? En is er toen wel een nieuwe calibratie uitgevoerd?? Bij een Becker moet je nl. bij overbouw oude calibratierit wissen en een nieuwe calibratierit uitvoeren.
Dit kan je doen in werkplaatsmenu. Toets 2x NAV (staat dan geheugenopties (o.i.d) in je scherm)) toets dan tegelijkertijd de toesten 3 en 5 nu staat er GPS INFO in je scherm. Draai dan naar calibratie druk op je rechtertoets en wis deze rit. Rest gaat vanzelf met aanwijzingen op je scherm.
Dit kan je doen in werkplaatsmenu. Toets 2x NAV (staat dan geheugenopties (o.i.d) in je scherm)) toets dan tegelijkertijd de toesten 3 en 5 nu staat er GPS INFO in je scherm. Draai dan naar calibratie druk op je rechtertoets en wis deze rit. Rest gaat vanzelf met aanwijzingen op je scherm.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 1656