Route naar buitenland en via-punten
-
- Average Member
- Berichten: 55
- Lid geworden op: 02 jul 2004 00:41
Route naar buitenland en via-punten
Als ik bijvoorbeeld van nederland naar italie ga en mijn via wil gebruiken
moet je dan juist zo veel mogelijk of zo minmogelijk plaatsen invoeren
of moet ik me aan een bepaalde afstand houden tussen de plaatsen
moet je dan juist zo veel mogelijk of zo minmogelijk plaatsen invoeren
of moet ik me aan een bepaalde afstand houden tussen de plaatsen
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 30 jun 2004 22:46
Ik snap de vraag niet helemaal, je kunt toch gewoon viapunten invoeren die je wilt. Als je die bereikt hebt ga je gewoon naar de volgende. Afstand ertussen doet er niet toe.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 06 apr 2004 14:50
meestal zit je aan een max via via punten ,de afstand doet er niet toe
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 55
- Lid geworden op: 02 jul 2004 00:41
Bedankt
Ik weet dat je max 25 via punten op kan geven .
Ik dacht dat hij het beter of slechter doet met een grote
of kleine afstand.
maar ik maak hier uit op dat dat dus niet uit maakt.
Ik dacht dat hij het beter of slechter doet met een grote
of kleine afstand.
maar ik maak hier uit op dat dat dus niet uit maakt.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 29 sep 2003 18:43
Re: Route naar buitenland en via-punten
Hallo
Lijkt me afhankelijk van de route zoals jij hem wilt rijden de navigatie gaat uit van de door jouw ingestelde voorkeur (snelweg, kortste, tolwegen, etc)
Wanneer je hier niet tevreden mee bent en je wilt bv in plaats van door Zwitserland via Oostenrijk naar Italië zal je inderdaad met viapunten moeten werken. Je kan dan bijvoorbeeld Munchen als viapunt opgeven, als je hierbij geen straat opgeeft wordt je naar de dichtstbijzijnde gemeentegrens gestuurd. om dit te voorkomen kan je naar de bestemmingskaart gaan en dan met de pijltjestoetsen naar een punt op de snelweg gaan en dan opslaan.
Zodra je dan op de snelweg dit punt bereikt hebt gaat hij verder rekenen naar het volgende viapunt of de eindbestemming
Het mooiste is natuurlijk om zo min mogelijk viapunten in te stellen en de navigatie zelf zijn werk te laten doen.
Met vriendelijke groet,
Willem.
Rene. schreef:Als ik bijvoorbeeld van nederland naar italie ga en mijn via wil gebruiken
moet je dan juist zo veel mogelijk of zo minmogelijk plaatsen invoeren
of moet ik me aan een bepaalde afstand houden tussen de plaatsen
Lijkt me afhankelijk van de route zoals jij hem wilt rijden de navigatie gaat uit van de door jouw ingestelde voorkeur (snelweg, kortste, tolwegen, etc)
Wanneer je hier niet tevreden mee bent en je wilt bv in plaats van door Zwitserland via Oostenrijk naar Italië zal je inderdaad met viapunten moeten werken. Je kan dan bijvoorbeeld Munchen als viapunt opgeven, als je hierbij geen straat opgeeft wordt je naar de dichtstbijzijnde gemeentegrens gestuurd. om dit te voorkomen kan je naar de bestemmingskaart gaan en dan met de pijltjestoetsen naar een punt op de snelweg gaan en dan opslaan.
Zodra je dan op de snelweg dit punt bereikt hebt gaat hij verder rekenen naar het volgende viapunt of de eindbestemming
Het mooiste is natuurlijk om zo min mogelijk viapunten in te stellen en de navigatie zelf zijn werk te laten doen.
Met vriendelijke groet,
Willem.
Mercedes E220Cdi <>Navigon 70 premium Live Q4/2010<>Mercedes APS50 SW 4.1
Kia Picanto<>TomTom GO950 Live
test opstelling<>MS5200PT-XL Navteq 2010/11Europa
Kia Picanto<>TomTom GO950 Live
test opstelling<>MS5200PT-XL Navteq 2010/11Europa
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 299
- Lid geworden op: 02 feb 2004 09:19
en vergeet niet: met het instellen van via-punten verlies je het overzicht over de hele route (totale afstand, reistijd e.d. maar ook evt file-info over het volgende traject tussen een via-punt en het volgende (via of eind) punt.
Groet,
Riekus
Groet,
Riekus
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Precies, zo werkt het, en dus eigenlijk nietRiekus schreef:en vergeet niet: met het instellen van via-punten verlies je het overzicht over de hele route (totale afstand, reistijd e.d. maar ook evt file-info over het volgende traject tussen een via-punt en het volgende (via of eind) punt.
Groet,
Riekus
De via punten zijn voor een ander doel opgezet, bv voor een koerier die van A via B en C naar D moet. Hoe lang hij dan op zo'n via punt is weet het systeem niet van te voren, en dus ook niet of de files die misschien tussen C en D waren op het moment dat de koerier bij A startte, er later nog wel zijn. Hij houdt daar geen rekening mee.
Als je deze "truc" gebruikt voor de gewone navigatie, moet je dit op de koop toenemen, daar is niks aan te doen helaas. En dus is Willem's advies de beste, zoveel mogelijk het systeem zelf z'n werk laten doen, en zo min mogelijk via-punten gebruiken, het liefst geen een.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 299
- Lid geworden op: 02 feb 2004 09:19
JW, ik begrijp jouw quote en de opmerkingen niet. Ik zeg toch ook alleen maar dat werken met viapunten niet echt handig werkt en support de opmerkingen van Willem daarmee toch ??
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Ja hoor, en dat bevestig ik dus ook. Maar mijn opmerking:Riekus schreef:JW, ik begrijp jouw quote en de opmerkingen niet. Ik zeg toch ook alleen maar dat werken met viapunten niet echt handig werkt en support de opmerkingen van Willem daarmee toch ??
is dus kennelijk niet zó overgekomen. Wat ik dus bedoelde te zeggen is dat het dus precies zó werkt als jij en Willem aangegeven hebben, maar dat het dus voor Rene niet zo werkt als hij wellicht in z'n hoofd had, vandaar dePrecies, zo werkt het, en dus eigenlijk niet
Vervolgens heb ik aangegeven dat de via-punten een andere doelstelling hebben dan die waarvoor Rene ze wil gebruiken. En dat ze daarom een boel lastige bijverschijnselen hebben
Is het zo wat duidelijker
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 55
- Lid geworden op: 02 jul 2004 00:41
via
maar hoe kun je het dan voor komen dat hij een andere route kiest als ik
in mijn hoofd hebt.
Dat je hem eigenlijk gebruikt als ruggesteuntje.
ik dacht als je dan de via op geeft hij een beetje weet hoe ik wil rijden.
en dan dit als route kiest.
in mijn hoofd hebt.
Dat je hem eigenlijk gebruikt als ruggesteuntje.
ik dacht als je dan de via op geeft hij een beetje weet hoe ik wil rijden.
en dan dit als route kiest.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Berichten: 878
- Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23
Lijkt wel of je het systeem niet vertrouwtmaar hoe kun je het dan voor komen dat hij een andere route kiest als ik
in mijn hoofd hebt.
Dat je hem eigenlijk gebruikt als ruggesteuntje.
ik dacht als je dan de via op geeft hij een beetje weet hoe ik wil rijden.
en dan dit als route kiest.
Naar mijn idee zal een route van NL naar ergens in Europa door het systeem logisch berekend worden, rekening houdend met jouw voorkeuren van wel/niet snel/kort/snelweg/tolweg/etc.
Geef anders eens aan waar je heen wilt, en wat systeem bedacht heeft. Geef ook eens welke route jij in je hoofd hebt.
Misschien wordt het dan wat duidelijker.
Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 55
- Lid geworden op: 02 jul 2004 00:41
Route
nou weet je wat het is,ik heb iets fout gedaan en nu staan mij ext.aansl.1+2 aan.
En het lijkt wel of hij dan meer moeite heeft met rekenen.
Ik wou maar dat ik wist hoe ik die uit moet zetten.
maar goed,ik ga naar italie en wil graag via:
Bonn
Frankfurt
Wurtzburg
Nurenberg
Munchen
Insbruck
naar Trento
Omdat ik die wel meer heb gereden en dus wat herkennings punten heb,
dacht ik dat het wat meer rust geeft.
Ik hoop dat je hier wat mee kan Frits?
En het lijkt wel of hij dan meer moeite heeft met rekenen.
Ik wou maar dat ik wist hoe ik die uit moet zetten.
maar goed,ik ga naar italie en wil graag via:
Bonn
Frankfurt
Wurtzburg
Nurenberg
Munchen
Insbruck
naar Trento
Omdat ik die wel meer heb gereden en dus wat herkennings punten heb,
dacht ik dat het wat meer rust geeft.
Ik hoop dat je hier wat mee kan Frits?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 786
- Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18
Ik begrijp Rene zijn vraag wel.
Ik zit met ongeveer hetzelfde probleem.
Ik ga over twee weken naar Zwiterland op vakantie.
Als ik mijn MS5400 de ideale route laat uitrekenen dan stuurt hij mij over Frankrijk.
Aangezien ik een aan Frankrijk heb wil ik over Duitsland rijden.
Ook omdat daar de parkeerplaatsen beter zijn. Ik rij namelijk 's nachts en de grote parkeerplaatsen in Duitsland zijn goed verlicht en hebben een restaurant dat 24hr. per dag open is.
kortom als ik wil dat mijn systeem mij over duitsland stuurt zal ik een viapunt in duitsland aan moeten geven en inderdaad helaas de bovengenoemde opmerkingen op de koop toe moeten nemen.
Ik vraag me alleen af hoe dat nou zit met bv het ingeven van een kruising. Je kan als viapunt een kruising opgeven. Weet iemand of dat geen oplossing is voor het probleem?
Ik zit met ongeveer hetzelfde probleem.
Ik ga over twee weken naar Zwiterland op vakantie.
Als ik mijn MS5400 de ideale route laat uitrekenen dan stuurt hij mij over Frankrijk.
Aangezien ik een aan Frankrijk heb wil ik over Duitsland rijden.
Ook omdat daar de parkeerplaatsen beter zijn. Ik rij namelijk 's nachts en de grote parkeerplaatsen in Duitsland zijn goed verlicht en hebben een restaurant dat 24hr. per dag open is.
kortom als ik wil dat mijn systeem mij over duitsland stuurt zal ik een viapunt in duitsland aan moeten geven en inderdaad helaas de bovengenoemde opmerkingen op de koop toe moeten nemen.
Ik vraag me alleen af hoe dat nou zit met bv het ingeven van een kruising. Je kan als viapunt een kruising opgeven. Weet iemand of dat geen oplossing is voor het probleem?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 29 sep 2003 18:43
Fantom schreef: Ik vraag me alleen af hoe dat nou zit met bv het ingeven van een kruising. Je kan als viapunt een kruising opgeven. Weet iemand of dat geen oplossing is voor het probleem?
Je kan gewoon de plaats opgeven waarlangs je wilt rijden als je dan kiest voor bestemmingskaart en dan de zoom vergroten kan je met de pijltjestoesten het pascursor precies op dat punt van de snelweg zetten waarlangs je wilt rijden.
als je pascursor op de juiste positie staat kies je ok en dan opslaan en je viapunt is dan dat deel van de snelweg, eenmaal daaraan aangekomen berekent hij het volgende viapunt of de eindbestemming zonder dat je van de snelweg afgestuurd wordt. het is wel raadzaam om het viapunt ruim voor een afslag te selecteren zodat je navigatie de tijd heeft het nieuwe viapunt te berekenen zonder dat je een afslag mist.
Met vriendelijke groet,
Willem
Mercedes E220Cdi <>Navigon 70 premium Live Q4/2010<>Mercedes APS50 SW 4.1
Kia Picanto<>TomTom GO950 Live
test opstelling<>MS5200PT-XL Navteq 2010/11Europa
Kia Picanto<>TomTom GO950 Live
test opstelling<>MS5200PT-XL Navteq 2010/11Europa
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Berichten: 878
- Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23
Fantom,
Misschien ben ik wel dom (vanuit het westen gezien woon ik achter de IJssel, ofwel we rijden hier hier allemaal op een trekker ), maar als ik bijv. rij op stuk A12 vanaf Ede tot aan de duitse grens en ik geef een route in naar bijv. Frankrijk, gaat systeem meestal eerst mij proberen via de a50 te loodsen, daarna bij Arnhem via A325 om vaak ter hoogte van Zevenaar gewoon een route te kiezen via Duitsland. Zeker als je kiest voor de optie: GEEN TOLWEGEN.
Als je weet dat je naar Zwitserland rijdt, dan kom je vaak uit op de A12 of via Venlo de grens over.
Waarom rij je dit stuk gewoon niet en negeert continu het navigatiesysteem.
Dan kan systeem bijna niet anders. (Of het zou moeten zijn dat ie je via Belgie, Luxemburg naar Duitsland stuurt.
Verder neem ik aan dat je toch wel enig idee hebt, waar je heen moet, zodat met een simpele (gratis) routekaart van de ANWB je toch wel op weg moet komen.
Frits de Laar
Misschien ben ik wel dom (vanuit het westen gezien woon ik achter de IJssel, ofwel we rijden hier hier allemaal op een trekker ), maar als ik bijv. rij op stuk A12 vanaf Ede tot aan de duitse grens en ik geef een route in naar bijv. Frankrijk, gaat systeem meestal eerst mij proberen via de a50 te loodsen, daarna bij Arnhem via A325 om vaak ter hoogte van Zevenaar gewoon een route te kiezen via Duitsland. Zeker als je kiest voor de optie: GEEN TOLWEGEN.
Als je weet dat je naar Zwitserland rijdt, dan kom je vaak uit op de A12 of via Venlo de grens over.
Waarom rij je dit stuk gewoon niet en negeert continu het navigatiesysteem.
Dan kan systeem bijna niet anders. (Of het zou moeten zijn dat ie je via Belgie, Luxemburg naar Duitsland stuurt.
Verder neem ik aan dat je toch wel enig idee hebt, waar je heen moet, zodat met een simpele (gratis) routekaart van de ANWB je toch wel op weg moet komen.
Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 55
- Lid geworden op: 02 jul 2004 00:41
Route.
Ja ik denk het ook wel ga voor de 35 keer naar de zelfde plek. En die kaart van de
anwb heb ik ook maar ik heb nu zo'n ding
zou het ook wel leuk zij als hij zegt hoe ik rijden moet ?
maar ik denk dat ik gewoon een stad neem als eind doel bijvoorbeeld Frankfurt en als ik daar ben
weer een ander op geef en zo ........ verder.
anwb heb ik ook maar ik heb nu zo'n ding
zou het ook wel leuk zij als hij zegt hoe ik rijden moet ?
maar ik denk dat ik gewoon een stad neem als eind doel bijvoorbeeld Frankfurt en als ik daar ben
weer een ander op geef en zo ........ verder.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Berichten: 878
- Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23
Rene,
kies dan eerder voor het vliegveld. Dit ligt direct aan de A3.
Voor de stad wordt je op bepaald moment van de A3 afgeleid.
Mocht je gaan richting Karlsruhe / Basel naar zwitserland dan zeker geen frankfurt kiezen, want dan rij je te ver door op de A3, tenzij je daar nog een Bratwurst naar binnen wil werken op een terras aan de Main
Rij 1-2x per jaar naar de franse alpen via Karsruhe/Basel/Geneve
Frits de Laar
kies dan eerder voor het vliegveld. Dit ligt direct aan de A3.
Voor de stad wordt je op bepaald moment van de A3 afgeleid.
Mocht je gaan richting Karlsruhe / Basel naar zwitserland dan zeker geen frankfurt kiezen, want dan rij je te ver door op de A3, tenzij je daar nog een Bratwurst naar binnen wil werken op een terras aan de Main
Rij 1-2x per jaar naar de franse alpen via Karsruhe/Basel/Geneve
Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 786
- Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18
Hey Ritselaarritselaar schreef:Fantom,
Misschien ben ik wel dom (vanuit het westen gezien woon ik achter de IJssel, ofwel we rijden hier hier allemaal op een trekker ), maar als ik bijv. rij op stuk A12 vanaf Ede tot aan de duitse grens en ik geef een route in naar bijv. Frankrijk, gaat systeem meestal eerst mij proberen via de a50 te loodsen, daarna bij Arnhem via A325 om vaak ter hoogte van Zevenaar gewoon een route te kiezen via Duitsland. Zeker als je kiest voor de optie: GEEN TOLWEGEN.
Als je weet dat je naar Zwitserland rijdt, dan kom je vaak uit op de A12 of via Venlo de grens over.
Waarom rij je dit stuk gewoon niet en negeert continu het navigatiesysteem.
Dan kan systeem bijna niet anders. (Of het zou moeten zijn dat ie je via Belgie, Luxemburg naar Duitsland stuurt.
Verder neem ik aan dat je toch wel enig idee hebt, waar je heen moet, zodat met een simpele (gratis) routekaart van de ANWB je toch wel op weg moet komen.
Frits de Laar
Ja ja ik weet wel waar ik naar toe wil, en ik weet de weg ook wel een beetje. Ben er vorig jaar ook geweest.
Maar goed nou heb ik dus zo'n duur systeem in mijn auto zitten en dan heb ik geen zin om de eerste 300km naar Miep te luisteren die me elke keer adviseert om naar het zuiden te gaan
Ik moet ook eerlijkheids halve bekennen dat ik niet weet welke route mijn MS5400 voor mij uitstippelt aangezien het het eerste jaar is dat ik ermee naar het buitenland ga.
Vorig jaar ben ik met mijn MS5000 geweest maar hadden we eerst als bestemming Muchen staan ivm Legoland. Nu ga ik in een keer door naar Zwitserland dus ik moet even afwachten wat het systeem dan gaat doen.
Ik ben bang dat als ik de tolwegen uitschakel dat de MS5400 me toch over frankrijk stuurt en me dan vanaf Nancy over de bergpas naar Mulhouse stuurt Ik heb deze weg vorig jaar gereden en ik kan je vertellen met de caravan is dat geen grap midden in de nacht
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Hallo Fantom,
Die angst hoef je toch niet te hebben? Als je nu je route ingeeft, en 'm laat berekenen, al dan niet met uitschakeling van tolwegen, kun je toch precies zien wat je 5000 van plan is? En dan is het toch vroeg genoeg om wat alternatieven te proberen?
Groet,
JW
Die angst hoef je toch niet te hebben? Als je nu je route ingeeft, en 'm laat berekenen, al dan niet met uitschakeling van tolwegen, kun je toch precies zien wat je 5000 van plan is? En dan is het toch vroeg genoeg om wat alternatieven te proberen?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Berichten: 878
- Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23
Fantom,
de route via Mulhouse bedacht ik me ook nog, net nadat ik bericht verzonden had.
Deze route schiet ook niet op zonder caravan (eigen ervaring). We moesten zonodig goedkoop tanken via Luxemburg en de tol in frankrijk vermijden. We gingen toen ook via Mulhouse weer naar Duitsland.
Maar goed hier nog wat reissuggesties van mijn kant vanuit trekkerland :
Ga je via A12, kies dan als viapunt Oberhausen - knooppunt A3/A2. Hier wel rechts aanhouden richting A3 Dusseldorf/Keulen. Dan net voor Frankfurt (luchthaven) op knooppunt A3/A67 rechts de A67 op en na klein stukje de A5 op richting Basel.
Ga je via Venlo: kies dan als viapunt Klobenz - Knooppunt A61/A48. Hier gewoon de A61 volgen. A61 is de linksrheinische Autobahn. Klein stukje A6 bij Hockenheim en dan de A5 op richting Basel.
Er zullen vast nog wel meer varianten te vinden zijn, maar die ken ik niet uit mijn hoofd. Dan moet ik ook de kaart er bij zoeken.
Groeten,
Frits
de route via Mulhouse bedacht ik me ook nog, net nadat ik bericht verzonden had.
Deze route schiet ook niet op zonder caravan (eigen ervaring). We moesten zonodig goedkoop tanken via Luxemburg en de tol in frankrijk vermijden. We gingen toen ook via Mulhouse weer naar Duitsland.
Maar goed hier nog wat reissuggesties van mijn kant vanuit trekkerland :
Ga je via A12, kies dan als viapunt Oberhausen - knooppunt A3/A2. Hier wel rechts aanhouden richting A3 Dusseldorf/Keulen. Dan net voor Frankfurt (luchthaven) op knooppunt A3/A67 rechts de A67 op en na klein stukje de A5 op richting Basel.
Ga je via Venlo: kies dan als viapunt Klobenz - Knooppunt A61/A48. Hier gewoon de A61 volgen. A61 is de linksrheinische Autobahn. Klein stukje A6 bij Hockenheim en dan de A5 op richting Basel.
Er zullen vast nog wel meer varianten te vinden zijn, maar die ken ik niet uit mijn hoofd. Dan moet ik ook de kaart er bij zoeken.
Groeten,
Frits
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Hallo Fantom,
Ter aanvulling op de suggesties van Frits is er nog een alternatief om onder Nijmegen bij Boxmeer de E31/A57 te nemen via Goch, en langs Krefeld naar Keulen Daar heb ik goeie ervaringen mee.
Groet,
JW
Ter aanvulling op de suggesties van Frits is er nog een alternatief om onder Nijmegen bij Boxmeer de E31/A57 te nemen via Goch, en langs Krefeld naar Keulen Daar heb ik goeie ervaringen mee.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 786
- Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18
JW,JW schreef:Hallo Fantom,
Die angst hoef je toch niet te hebben? Als je nu je route ingeeft, en 'm laat berekenen, al dan niet met uitschakeling van tolwegen, kun je toch precies zien wat je 5000 van plan is? En dan is het toch vroeg genoeg om wat alternatieven te proberen?
Groet,
JW
Ik kan toch mijn MS5400 nog niet de route laten berekenen als ik Europa nog niet heb vrijgeschakeld
De MS5000 is allang history. Moet je toch weten
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Hallo Fantom,
Type foutje die 5000, sorry , natuurlijk weet ik dat jij tot de gelukkigen behoort met het nieuwste van het nieuwste
Maar wat ik even niet meer wist, voor zover ik dat al geweten heb is dat je Europa (nog) niet vrijgeschakeld hebt. Ga je dat wel doen? Of anders even de twee-daagse trial gebruiken?
Overigens, wat lager schreef je dat je je systeem de "ideale route" had laten berekenen, en die ging via la douce France. Hoe had je dat toen gedaan?
Groet,
JW
Type foutje die 5000, sorry , natuurlijk weet ik dat jij tot de gelukkigen behoort met het nieuwste van het nieuwste
Maar wat ik even niet meer wist, voor zover ik dat al geweten heb is dat je Europa (nog) niet vrijgeschakeld hebt. Ga je dat wel doen? Of anders even de twee-daagse trial gebruiken?
Overigens, wat lager schreef je dat je je systeem de "ideale route" had laten berekenen, en die ging via la douce France. Hoe had je dat toen gedaan?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 786
- Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18
Op 17 Juli wordt Europa vrijgeschakeld. Dan is het vakantiet(r)ijd
Is nu al geregeld en de codes zijn ingevoerd.
Ik heb toen ik in Zwitserland stond de ideale route naar huis laten berekenen door mijn MS5000 en de tolwegen uit. (sorry, ik blijf nederlander) Ik werd toen over Luzern, via Mulhouse, binnendoor naar Nancy, Luxembourg, Brussel, Antwerpen, Breda naar huis gestuurd. Gezien de ervaring van vorig jaar wil ik dus pertinent niet door frankrijk maar lekker over de deutshe autobahn cruisen.
JW, jij hebt toch de NAVTEQ DVD in je systeem zitten Heb jij Europa al vrijgeschakeld
Wil jij anders eens voor mij kijken wat de route is die je systeem uitstippelt naar Ewil in der Sweiss.
Mit freundliche Grussen
Is nu al geregeld en de codes zijn ingevoerd.
Ik heb toen ik in Zwitserland stond de ideale route naar huis laten berekenen door mijn MS5000 en de tolwegen uit. (sorry, ik blijf nederlander) Ik werd toen over Luzern, via Mulhouse, binnendoor naar Nancy, Luxembourg, Brussel, Antwerpen, Breda naar huis gestuurd. Gezien de ervaring van vorig jaar wil ik dus pertinent niet door frankrijk maar lekker over de deutshe autobahn cruisen.
JW, jij hebt toch de NAVTEQ DVD in je systeem zitten Heb jij Europa al vrijgeschakeld
Wil jij anders eens voor mij kijken wat de route is die je systeem uitstippelt naar Ewil in der Sweiss.
Mit freundliche Grussen
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Doe ik voor je, morgen, met je permissie. En ja, ik heb Europa limited, zie onder, dus geen probleemFantom schreef:Op 17 Juli wordt Europa vrijgeschakeld. Dan is het vakantiet(r)ijd
Is nu al geregeld en de codes zijn ingevoerd.
Ik heb toen ik in Zwitserland stond de ideale route naar huis laten berekenen door mijn MS5000 en de tolwegen uit. (sorry, ik blijf nederlander) Ik werd toen over Luzern, via Mulhouse, binnendoor naar Nancy, Luxembourg, Brussel, Antwerpen, Breda naar huis gestuurd. Gezien de ervaring van vorig jaar wil ik dus pertinent niet door frankrijk maar lekker over de deutshe autobahn cruisen.
JW, jij hebt toch de NAVTEQ DVD in je systeem zitten Heb jij Europa al vrijgeschakeld
Wil jij anders eens voor mij kijken wat de route is die je systeem uitstippelt naar Ewil in der Sweiss.
Mit freundliche Grussen
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 724
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 244
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 554
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 691
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 659
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 701
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 597