Hallo,
Sinds 3 dagen krijg ik geen meldingen binnen wat betreft het verkeer.Dit probleem heb ik sindsdien er een nieuwe accu in mijn auto is geplaatst.Heb alles weer terug gezet en het apparaat navigeert goed en de radiozenders werken ook goed...wat kan het probleem zijn.
Groetjes,Jacob
AVIC-X1R
-
- New Member
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 17 mar 2013 13:47
-
- New Member
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 30 sep 2014 15:44
Re: AVIC-X1R
Hoi Jacob,
heb je een reset geprobeerd?
En anders staat er ook volgens mij een icoon "ververs" tussen bij je TMC
Er moet in je TMC icoon ook een radio frequentie zichtbaar zijn,als er alleen ******** staat doet ie het niet
Hoop dat je het kan vinden
grt Erwin
heb je een reset geprobeerd?
En anders staat er ook volgens mij een icoon "ververs" tussen bij je TMC
Er moet in je TMC icoon ook een radio frequentie zichtbaar zijn,als er alleen ******** staat doet ie het niet
Hoop dat je het kan vinden
grt Erwin
mvg Erwin
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 17 mar 2013 13:47
Re: AVIC-X1R
Is gereset ,TMC werkt alle zenders goede ontvangst.Er staan 2 meldingen op het scherm maar deze staat er nu al drie dagen.Als ik op ''ververs'' gebeurt er helemaal niets.
Groetjes,Jacob
Groetjes,Jacob
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 30 sep 2014 15:44
Re: AVIC-X1R
Oeps, sorry dan weet ik het ook niet, want kom het nu soms bij mezelf ook tegen.
Dan staat er twee meldingen op de A1 bij Diemen (defect voertuig) en nog eentje. Als mijn echte verkeersinfo wegvalt dan gaat ie terug naar deze twee meldingen. Ik weet ook niet waar het vandaan komt. Misschien dat iemand anders nog iets weet.
Gisteren reed ik van Rotterdam naar Utrecht en de TMC werkte uitstekend. Ik reed over een rood knipperende snelweg (file) en de verkeersinformatie was actueel met veel meldingen. Toen ik van Utrecht terugreed naar Rotterdam had ik ook deze twee "oude meldingen" en kwam geen nieuwe info meer binnen. Er stind in mijn TMC 538Basic. Ben ook beniuwd waar dat aan ligt.
Dan staat er twee meldingen op de A1 bij Diemen (defect voertuig) en nog eentje. Als mijn echte verkeersinfo wegvalt dan gaat ie terug naar deze twee meldingen. Ik weet ook niet waar het vandaan komt. Misschien dat iemand anders nog iets weet.
Gisteren reed ik van Rotterdam naar Utrecht en de TMC werkte uitstekend. Ik reed over een rood knipperende snelweg (file) en de verkeersinformatie was actueel met veel meldingen. Toen ik van Utrecht terugreed naar Rotterdam had ik ook deze twee "oude meldingen" en kwam geen nieuwe info meer binnen. Er stind in mijn TMC 538Basic. Ben ook beniuwd waar dat aan ligt.
mvg Erwin
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 17 mar 2013 13:47
Re: AVIC-X1R
Bedankt voor de snelle info ik heb precies hetzelfde melding A1 Diemen en 1 melding Eindhoven.....vreemde zaak.Zal mij benieuwen of er een oplossing komt.Zodra ik het weet laat ik je dit gelijk weten.
Groetjes,Jacob
Groetjes,Jacob
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 30 sep 2014 15:44
Re: AVIC-X1R
Ja idd,raar dat we alle twee dezelfde melding hebben.
Misschien dat Pioneer.nl weet waar het aan ligt
Als ik ergens achterkom plaats ik het wel.
Misschien dat Pioneer.nl weet waar het aan ligt
Als ik ergens achterkom plaats ik het wel.
mvg Erwin
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 17 mar 2013 13:47
-
- New Member
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 30 sep 2014 15:44
Re: AVIC-X1R
Oh kijk aan, dan ben ik heel benieuwd naar hun reactie hierop.
Ik hoor het graag van je
Ik hoor het graag van je
mvg Erwin
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 17 mar 2013 13:47
Re: AVIC-X1R
Geachte heer/mevrouw,
uw vraag werd bij ons geregistreerd onder een Pioneer ticket-nummer (zie onderwerp), in antwoord op uw vraag kunnen wij u het volgende meedelen; Pioneer ticket ref nr: 32014
De door u vermeldt klacht is niet bekend bij ons, daarom is het moeilijk voor ons van hieruit te zeggen wat er fout gaat. Aangezien het resetten niet heeft geholpen, raden wij u aan de firmware update uit te voeren en weer proberen. Zie onderstaande link voor de update.
http://www.pioneer.eu/nl/support/softwa ... wnload_167
Mocht het updaten niet helpen, dan kunt u uw dealer contacten om het toestel te laten nakijken/herstellen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
U kunt op dit emailbericht NIET antwoorden, indien u nog verdere vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center.
http://www.pioneer.nl/nl/content/suppor ... tform.html
http://www.pioneer.be/nl/content/suppor ... tform.html
Vergeet u dan niet uw Pioneer ticket-nummer in te vullen, zodat wij u beter en sneller van dienst kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Pioneer Benelux
Customer & Service support
Nederland:
http://www.pioneer.nl
België:
http://www.pioneer.be
Dit is niet de oplossing!!
uw vraag werd bij ons geregistreerd onder een Pioneer ticket-nummer (zie onderwerp), in antwoord op uw vraag kunnen wij u het volgende meedelen; Pioneer ticket ref nr: 32014
De door u vermeldt klacht is niet bekend bij ons, daarom is het moeilijk voor ons van hieruit te zeggen wat er fout gaat. Aangezien het resetten niet heeft geholpen, raden wij u aan de firmware update uit te voeren en weer proberen. Zie onderstaande link voor de update.
http://www.pioneer.eu/nl/support/softwa ... wnload_167
Mocht het updaten niet helpen, dan kunt u uw dealer contacten om het toestel te laten nakijken/herstellen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
U kunt op dit emailbericht NIET antwoorden, indien u nog verdere vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center.
http://www.pioneer.nl/nl/content/suppor ... tform.html
http://www.pioneer.be/nl/content/suppor ... tform.html
Vergeet u dan niet uw Pioneer ticket-nummer in te vullen, zodat wij u beter en sneller van dienst kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Pioneer Benelux
Customer & Service support
Nederland:
http://www.pioneer.nl
België:
http://www.pioneer.be
Dit is niet de oplossing!!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 30 sep 2014 15:44
Re: AVIC-X1R
Nee idd is dit niet de oplossing.
Ga nog even doorspitten de komende tijd.
Ik hou je ook op de hoogte als ik wat weet
Ga nog even doorspitten de komende tijd.
Ik hou je ook op de hoogte als ik wat weet
mvg Erwin
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 17 mar 2013 13:47
Re: AVIC-X1R
Vandaag weer info alleen geen file's??
https://imageshack.com/i/p5U05Ug2j
https://imageshack.com/i/eyQDKxNqj
https://imageshack.com/i/p5U05Ug2j
https://imageshack.com/i/eyQDKxNqj
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 30 sep 2014 15:44
Re: AVIC-X1R
Het lijkt erop dat ie de laatste dagen goed werkt bij mij. Past alles aan en de baan gaat rood knipperen als er file staat. Alles staat erop en hij blijft volgen. Tot nu toe elke dag van de week goed gegaan
mvg Erwin
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 452
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 494
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 366
-
-
Reacties: 5
Weergaves: 758
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 384
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 798
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 641