Goedemorgen,
Ik ben een bijzonder tevreden gebruiker van de Pioneer F900BT. Tot gister namiddag, omdat een van mijn twee achterschermen, die gemonteerd zijn in de hoofdsteunen, continu piept. Het achterscherm staat niet aan, alleen branden er wel 4 rode lampjes rechts onderin. Het is gekomen vanaf het moment dat ik het contact van mijn auto uitdeed en binnen een fractie van een seconde weer aan.
Heeft iemand een oplossing? Een reset of iets dergelijks. Ik kom er in ieder geval niet uit.
Bij voorbaat dank!
groeten,
Frank
Achterscherm in hoofdsteun piept continu - Pioneer F900BT
-
- New Member
-
- Moderator
Re: Achterscherm in hoofdsteun piept continu - Pioneer F900B
Het systeem 'hangt' of zweeft als het ware tussen 'ingeschakeld' en 'uitgeschakeld'.
Denk dat het kan helpen de accupolen voor een paar minuten los te nemen, zodat het helemaal spanningsloos wordt, tenzij je makkelijk bij de stroomvoerende draden van het systeem/scherm komt, dan zou ik daarvoor gaan (eigenlijk voorkeur zelfs).
Denk dat het kan helpen de accupolen voor een paar minuten los te nemen, zodat het helemaal spanningsloos wordt, tenzij je makkelijk bij de stroomvoerende draden van het systeem/scherm komt, dan zou ik daarvoor gaan (eigenlijk voorkeur zelfs).
Succes = vaker opstaan dan je valt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Re: Achterscherm in hoofdsteun piept continu - Pioneer F900B
Beste WMP,
Dank voor je reactie, ik kon niet bij de draden komen, heb de accu derhalve losgekoppeld. Dit heeft niet geholpen, vanochtend maar naar de garage gebracht om het probleem te verhelpen.
Fijn weekend!
Dank voor je reactie, ik kon niet bij de draden komen, heb de accu derhalve losgekoppeld. Dit heeft niet geholpen, vanochtend maar naar de garage gebracht om het probleem te verhelpen.
Fijn weekend!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1