Guys,
Ik heb onder het hoofdje Handleidingen de documentatie voor de Carin 522 gevonden.
De gebruikershandleiding is compleet, maar de inbouwinstructie beslaat slechts één velletje.
Mooi dat we dat in ieder geval hebben, natuurlijk, maar is er niet méér?
Er zal toch wel een complete inbouwinstructie bij gezeten hebben compleet met plaatjes etc?
Of is er echt nooit méér geweest dan één schemaatje op één A4'tje?
Kan iemand helpen ?
Groeten,
Marcel
Carin 522 Inbouwhandleiding ? Niet méér te vinden?
-
- New Member
-
- Senior Member
Met de gegevens op dat velletje kan je de navigatie inbouwen, meer heb je niet nodig en meer was er ook niet.
Mocht je hier niet genoeg aan hebben dan zou ik er niet zelf aan beginnen.
Mocht je hier niet genoeg aan hebben dan zou ik er niet zelf aan beginnen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Inbouwen 520
Zie eens op de de duitse site. geo24.de
Daar staat een Philips documentatie (inbouw) voor de Carin.
Is wel in de duitse taal.
groetjes elevator
Daar staat een Philips documentatie (inbouw) voor de Carin.
Is wel in de duitse taal.
groetjes elevator
SVDO CARMINAT NAVIGATION INFORME + TMC SYSTEEM in RENAULT LAGUNA BREAK PRIVILEGE 1,9 CDI diesel 120 PK met 6 versnellingsbak en thermostatisch geregelde electronische airco,cruise control en trip computer en diverse andere snufjes.
Hide post links |
-
- New Member
Handleiding niet gevonden...
Beste Elevator,
Ik heb gekeken op die duitse site, maar ik kan die handleiding er nergens vinden.
Heb je misschien nadere informatie ?
Han,
Bedankt voor je reactie. Ik geloof best dat je met de gegevens op dat velletje het systeem kán inbouwen, maar het zou handiger zijn als er méér info was, bijvoorbeeld met foto's of verklarende deeltekeningen etc.
Vooral voor mensen zoals ik die nog niet eerder een navigatie-systeem hebben ingebouwd.
Ik heb wél veel ervaring (20jaar) met uitgebreide tot zeer uitgebreide autohifi installaties, dus ik durf er best aan te beginnen. Het gezegde bezint eer ge begint huldigende echter zoek ik éérst zo uitgebreid mogelijke informatie voordat ik aan het sleutelen ga. Ervaring leert dat je -als je dat niet doet- het riscico loopt meer te vernielen als tot stand te brengen. Vandaar mijn zoektocht naar méér info.
Er staat op de pagina trouwens een pagina-nummer dat doet geloven dat er méér pagina's zijn.
Ik hoop dat er nog wat boven water komt.
Vriendelijke groet,
Marcel
Ik heb gekeken op die duitse site, maar ik kan die handleiding er nergens vinden.
Heb je misschien nadere informatie ?
Han,
Bedankt voor je reactie. Ik geloof best dat je met de gegevens op dat velletje het systeem kán inbouwen, maar het zou handiger zijn als er méér info was, bijvoorbeeld met foto's of verklarende deeltekeningen etc.
Vooral voor mensen zoals ik die nog niet eerder een navigatie-systeem hebben ingebouwd.
Ik heb wél veel ervaring (20jaar) met uitgebreide tot zeer uitgebreide autohifi installaties, dus ik durf er best aan te beginnen. Het gezegde bezint eer ge begint huldigende echter zoek ik éérst zo uitgebreid mogelijke informatie voordat ik aan het sleutelen ga. Ervaring leert dat je -als je dat niet doet- het riscico loopt meer te vernielen als tot stand te brengen. Vandaar mijn zoektocht naar méér info.
Er staat op de pagina trouwens een pagina-nummer dat doet geloven dat er méér pagina's zijn.
Ik hoop dat er nog wat boven water komt.
Vriendelijke groet,
Marcel
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo Marcel,
Als je nog wat meer info zoekt, pak dan ook even de inbouwinstructie van de MS 5000. Die is welliswaar als opvolger van jouw Carin niet identiek, maar de hoofdlijnen zijn hetzelfde. Het echte verschil zit in de aansluitingen, omdat de A stekker iets anders bezet is, doch het principe is hetzelfde.
Succes,
JW
Als je nog wat meer info zoekt, pak dan ook even de inbouwinstructie van de MS 5000. Die is welliswaar als opvolger van jouw Carin niet identiek, maar de hoofdlijnen zijn hetzelfde. Het echte verschil zit in de aansluitingen, omdat de A stekker iets anders bezet is, doch het principe is hetzelfde.
Succes,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- New Member
Hallo JW.
Erg bedankt! Daar heb je weer één van die dingen waarvan je achteraf zegt: "Dat had ik eigenlijk zelf moeten kunnen bedenken". Goed idee! Geeft inzicht in de zaken eromheen die toch van belang zijn om het verband te zien. De aansluitingen kunnen dan wel van het ene A4'tje komen. Bedankt!
Marcel
Erg bedankt! Daar heb je weer één van die dingen waarvan je achteraf zegt: "Dat had ik eigenlijk zelf moeten kunnen bedenken". Goed idee! Geeft inzicht in de zaken eromheen die toch van belang zijn om het verband te zien. De aansluitingen kunnen dan wel van het ene A4'tje komen. Bedankt!
Marcel
Hide post links |
-
- New Member
Marcel,
Stuur mij je emailadres en ik stuur jou de inbouwdoc van Philips(duits)
groetjes f.g.luik@hccnet.nl
Stuur mij je emailadres en ik stuur jou de inbouwdoc van Philips(duits)
groetjes f.g.luik@hccnet.nl
SVDO CARMINAT NAVIGATION INFORME + TMC SYSTEEM in RENAULT LAGUNA BREAK PRIVILEGE 1,9 CDI diesel 120 PK met 6 versnellingsbak en thermostatisch geregelde electronische airco,cruise control en trip computer en diverse andere snufjes.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
content manager asistent van becker in het nederlands niet te vinden wie kan me helpen
door duivel64 » 02 jun 2016 08:06 » in Mobiele Becker systemen -
Reacties: 1
Weergaves: 853
-
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 324
-
-
Reacties: 7
Weergaves: 905