Ik heb 2 dagen geleden mijn nieuwe Pioneer AVIC-F950BT laten installeren bij mijn garage. Nog net op tijd om naar Zwitserland te rijden via het navigatiesysteem. Alleen toen ik weg ging gaf het systeem aan dat ik moet stil staan om bepaalde functies te kunnen gebruiken waaronder het navigatiesysteem. Dus toch maar met de tomtom
Het kaartsysteem werkt overigens wel (ik zie waar ik rij) en ik kan terwijl ik rij wel de POI's aanklikken. Maar wanneer ik naar het navigatiemenu ga kan ik address, poi name, near dest. en around city niet aanklikken.
Ook kan ik het apparaat niet volledig instellen en werkt de bluetooth functie niet. Nu wil ik graag deze beveiliging eraf hebben, maar weet niet hoe?
Nu zag ik in de handleiding dat de groene kabel op de handrem moet zijn aangesloten en de handrem aangetrokken moet zijn. Dit voor de veiligheid.
Mijn vraag is of mijn garage iets niet goed heeft aangesloten? Of heeft iemand dit ook meegemaakt en kan ik toch via het systeem (voorkant) hier iets aan doen?
Als iemand iets weet hierover dan hoor ik het graag.
Alvast dank en groet,
Driesse
AVIC-F950BT werkt niet volledig
-
- New Member
-
- Senior Member
Re: AVIC-F950BT werkt niet volledig
Dat is inderdaad de standaard beveiliging, waarbij bepaalde instellingen alleen gedaan kunnen worden stilstaand, met aangetrokken handrem. Idee is dat je van te voren, met stilstaande auto, je bestemming ingeeft.
De meeste mensen vinden dit lastig, je kunt het omzeilen door de handrem aansluiting vanaf de Pioneer niet met de handrem te verbinden, maar aan de aarde te leggen. Je kunt de Pioneer dan op elk moment bedienen.
De meeste mensen vinden dit lastig, je kunt het omzeilen door de handrem aansluiting vanaf de Pioneer niet met de handrem te verbinden, maar aan de aarde te leggen. Je kunt de Pioneer dan op elk moment bedienen.
Alfa 147 GTA, Alfa ConnectNav+, Pioneer HD1BT updated to HD3BT-II, TeleAtlas camera database.
Diverse Garmins, TomTom, PDAs, GPS horloges etc.
Diverse Garmins, TomTom, PDAs, GPS horloges etc.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Dank voor je reactie Quell! Met de handrem omhoog had ik ook al geprobeerd maar dan doet ie nog steeds niet wat hij zou moeten doen. Dus ik denk dat er bij de garage iets niet helemaal goed is gegaan met inbouwen. Misschien een kabeltje niet of niet goed aangesloten. Denk dat ik me daar maar even ga melden dinsdag en uitleg wat er niet werkt.
Nogmaals dank en ik zal de uitkomst delen!
Nogmaals dank en ik zal de uitkomst delen!
Hide post links |
-
- Senior Member
Ik weet niet meer precies hoe het zit, maar volgens mij kon je het ook via het menu doen. Iets met veiligheid oid. Kijk even in je gebruiksaanwijzing, daarin staat volgens mij iets. Maar ik moet zeggen dat ik momenteel geen Pioneer meer heb, dus ik kan het niet even voor je opzoeken.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 766
-
-
avic f910bt gsm verbinding werkt niet goed
door leinders » 18 jan 2015 22:07 » in Vaste Pioneer systemen -
Reacties: 1
Weergaves: 460
-
-
-
pioneer avic F40BT na update werkt niet meer ?
door mgf » 12 mar 2015 01:01 » in Vaste Pioneer systemen -
Reacties: 2
Weergaves: 1760
-
-
-
Reacties: 8
Weergaves: 834
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 304