Gevoelig onderwerp misschien, maar waarom ook niet...
Diverse leveranciers leveren inmiddels GPS gebaseerde apparaatjes om te waarschuwen voor flitspalen. Waarom zouden NavTeq en TeleAtlas die lokaties niet als POI opnemen in hun databases? Daarmee zouden leveranciers van navigatiesystemen deze functie ook kunnen gaan bieden.
Ping.... U nadert een flitspaal.
In onze wereld van politieke correctheid kan ik me voorstellen dat de grote fabrikanten zich daar niet aan willen wagen. Maar ik ben wel benieuwd hoe anderen hierover denken...
Flitspalen als POI?
Forumregels
Deze rubriek is bedoeld voor vragen over navigatie in het algemeeen die niet in één van de andere rubrieken past.
Dus geen chit/chat, vragen over het forum oid.
Wil je antwoord op je vraag, stel je deze het best in de juiste rubriek.
Deze rubriek is bedoeld voor vragen over navigatie in het algemeeen die niet in één van de andere rubrieken past.
Dus geen chit/chat, vragen over het forum oid.
Wil je antwoord op je vraag, stel je deze het best in de juiste rubriek.
-
- Junior Member
-
- Moderator
Voor de systemen van VDO Dayton (C-IQ) wordt dit binnenkort mogelijk. Er is al behoorlijk wat hierover geschreven dus even zoeken en gij zult vinden .
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Ook voor Becker, Sony en JVC (1 din apparaten) is dit mogelijk dus kijk even wat rond (ook op dit forum) of klik onderstaande www aan het je krijgt info...!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 886
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 513
-
-
TT GO Mobile - flitspalen standaard beschikbaar wel of niet?
door SRNA513006 » 10 dec 2016 14:47 » in TomTom -
Reacties: 0
Weergaves: 534
-