Hallo iedereen,
IK heb een tomtom GO 750.
Ik vertrek binnenkort naar Amerika en wil dus de amerikaanse kaarten installeren.
Vermits ik die kaarten nadien niet meer nodig heb is mijn vraag als volgt:
Kan ik de huidig geïnstalleerde kaarten naar mijn PC verplaatsen, en dan de kaarten van USA op die plek op mijn tomtom zetten en dan , na mijn reis naar Amerika, de kaarten die ik op mijn PC heb staan terug zetten op mijn TomTom?
Zo ja, hoe doe ik dat?
Of is dat niet mogelijk en moet ik een SD kaartje aanschaffen om de kaarten van amerika op te zetten?
En... in dit geval, welk SD kaartje moet ik daarvoor aanschaffen?
Allvast bedankt!
kaart opslaan op PC
-
- New Member
-
- New Member
Re: kaart opslaan op PC
Hallo, gewoon even de map waar de kaart in staat naar je computer kopieren dat is alles ,kun later weer terug zetten op je tommie.
Thei
Thei
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Re: kaart opslaan op PC
En nog dit: De kaart kun later weer terug plaatsen of kopieren in de root van je tom tom of op een sd kaart, maakt niet uit.
Gewoon je tomtom met een usb kabel aan je pc koppelen via een usb poort en klaar, in ''Windows verkenner'' zie je dan vanzelf een driveletter of de naam tomtom,de rest wijst zich vanzelf.Sd kaart maakt niet zoveel uit als de kaart er maar op kan, qua bestands grote.
Succes!
Thei
Gewoon je tomtom met een usb kabel aan je pc koppelen via een usb poort en klaar, in ''Windows verkenner'' zie je dan vanzelf een driveletter of de naam tomtom,de rest wijst zich vanzelf.Sd kaart maakt niet zoveel uit als de kaart er maar op kan, qua bestands grote.
Succes!
Thei
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-