Dag allemaal.
Ik heb sinds kort van Kenwood het DNX7220 syteem met dus de navigatie van Garmin. De software is geupdate naar de laatste versie
en de kaart is tevens geupdate naar "NT 2013.40". Ik ervaar toch wat eigenaardigheden van de navigatie... Zoals bij belangrijke
snelweg knooppunten dat ik niets te horen krijg en dus als ik niet de weg al wist in Utrecht uitkom ipv Den Bosch . Of als ik
aangeef dat er om een file heen moet worden gereden (TMC) dat ik een zeer vreemde (zeker niet de kortse) route krijg
voorgeschoteld. Ik moet nog testen wat er gebeurd met de andere instellingen, zoals snelste route, gebeurd maar ik heb niet zo'n
goede hoop...
Het vertrouwen in het apparaat is wat minder geworden daardoor, ik bedoel wat nou als ik in Frankrijk een afslag mis??
Weet iemand waar dit aan kan liggen? En weet iemand misschien een oplossing hiervoor?
bvd Bellie
DNX7220 Navigatie probleem
-
- New Member
DNX7220 Navigatie probleem
Kenwood DNX7220 - KCA-BT200 - Garmin City Navigator Europe 2013 NT
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Re: DNX7220 Navigatie probleem
zonder gelijk met het vingertje te willen wijzen, is het mogelijk dat je met de update gebruik heb gemaakt van een copie waarbij de spraakbestanden niet (volledig) aanwezig waren?
Natuurlijk is het ook mogelijk dat met het updaten van de firmware, de instellingen die je had overschreven zijn door standaard instellingen. Bijvoorbeeld of er wel een melding moet komen, en met welk volume. Alerts heten die dingen geloof ik in wat meer algemene vorm.
Heb die apparatuur nooit blind vertrouwd.
Natuurlijk is het ook mogelijk dat met het updaten van de firmware, de instellingen die je had overschreven zijn door standaard instellingen. Bijvoorbeeld of er wel een melding moet komen, en met welk volume. Alerts heten die dingen geloof ik in wat meer algemene vorm.
Bij mij is het altijd een combinatie van wat ik hoor, en wat ik op het scherm zie, in combinatie met wat ik in werkelijkheid voor mij zie en op de borden staat.Bellie schreef:Het vertrouwen in het apparaat is wat minder geworden daardoor,
Heb die apparatuur nooit blind vertrouwd.
Succes = vaker opstaan dan je valt
Hide post links |
-
- Normal Member
Nee hoor, die problemen horen "gewoon" bij een Kenwood met Garmin navigatie, maar heeft wel voordelen, je ziet veel meer van de omgeving als je omrijdt!
Hide post links |
-
- Normal Member
Bekend probleem van 2013.40, er is inmiddels een update 2013.41.
Meer info op de Garmin afdeling hier.
Piet
Meer info op de Garmin afdeling hier.
Piet
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht