Zit er verschil tussen de TMC 5010/00 en 5010/01 en zo ja loont het de moeite om deze hiervoor om te ruilen.
Weet iemand of er een raamantenne los te koop is en of er stekkers (c2) los verkrijgbaar zijn. Ik heb de TMC box 2e hands gekocht maar zonder antenne en bij de bekabeling ontbrak de stekker welke op de PC 5400 moet worden aanges;oten.
Alvast dank.
TMC 5010/00 of 5010/01
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Hallo,
Over het verschil tussen de 5010/00 en de /01 is al een boel geschreven op dit forum. Dus gewoon maar even wat gaan bladeren en lezen.
Die mini ISO stekkers zijn zeker los te koop, bij de betere inbouwstations is dat geen probleem. Kortgeleden zag ik dat BMIS ze ook kan leveren.
Het vraagt wel de nodige handigheid en dus soldeerervaring om die dunne, en afgeschermde draadjes er netjes aan vast te maken. Succes daarmee.
Groet,
JW
Over het verschil tussen de 5010/00 en de /01 is al een boel geschreven op dit forum. Dus gewoon maar even wat gaan bladeren en lezen.
Die mini ISO stekkers zijn zeker los te koop, bij de betere inbouwstations is dat geen probleem. Kortgeleden zag ik dat BMIS ze ook kan leveren.
Het vraagt wel de nodige handigheid en dus soldeerervaring om die dunne, en afgeschermde draadjes er netjes aan vast te maken. Succes daarmee.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
Je hebt ook C3 nodig voor steun omdat C2 in het midden zit plus 3 connectortjes voor de data en afschermingJW schreef:Hallo,
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Starting Member
MT 5010
Een C3 stekker heb ik omdat ik een mg 3000 heb welke de c3 gebruikt. Kan iemand mij vertellen hoe de draden moeten worden aangesloten in de c2. De kabel heeft twee draden en een omhulsel, ik weet echter niet in welke opening van de c2 de draden moeten worden aangesloten?
Greoten Jeffrey
Greoten Jeffrey
Hide post links |
-
- Normal Member
-
- Starting Member