POI: Den Haag
-
- Junior Member
POI: Den Haag
Zowel het Omniversum als het daarnaast gelegen Museon (President Kennedylaan) ontbreken in Den Haag. Das toch jammer
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Vraag me bij die POI's wel eens af wie dat bepaalt dan wel of men er voor moet betalen.
Daarom check ik meestal de POI's op internet en zorg dat ik het adres bij de hand heb, als ik mij VDO aan het programmeren ben.
Mooi voorbeeld, je rijdt hier in Duiven en vraagt bij POI om industriegebied.
Hij vindt er twee, en die liggen wel heel erg ver weg. Maar de terreinen aan de A12 bij Duiven en Zevenaar of een echt industrieterrein als Kleefse Waard in Arnhem (AKZO/SHELL): vergeet het maar.
Frits de Laar
Daarom check ik meestal de POI's op internet en zorg dat ik het adres bij de hand heb, als ik mij VDO aan het programmeren ben.
Mooi voorbeeld, je rijdt hier in Duiven en vraagt bij POI om industriegebied.
Hij vindt er twee, en die liggen wel heel erg ver weg. Maar de terreinen aan de A12 bij Duiven en Zevenaar of een echt industrieterrein als Kleefse Waard in Arnhem (AKZO/SHELL): vergeet het maar.
Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
Hide post links |
-
- Specified Moderator
Museon & Omniversum
Hallo Ericc B,
kun je ons enig meer inzicht geven in wel systeem je gebruikt, en met welk Navteq product. Want beide POIs zijn wel in onze databank aanwezig. Misschien kunnen we met behulp van bovengenoemde extra informatie helpen om bij een volgende trip wel de bijzondere bestemming te vinden.
met groet, het NAVTEQ NHS team
kun je ons enig meer inzicht geven in wel systeem je gebruikt, en met welk Navteq product. Want beide POIs zijn wel in onze databank aanwezig. Misschien kunnen we met behulp van bovengenoemde extra informatie helpen om bij een volgende trip wel de bijzondere bestemming te vinden.
met groet, het NAVTEQ NHS team
Hide post links |
-
- Junior Member