Hoi mijn naam is GdV en ik ben nieuw op dit forum.
Ik gebruik al jaren naar volle tevredenheid een tomtom GO 710 maar gebruik tegenwoordig ook Navigon op een android HTC Desire, wat zeer goed werkt.
Nu vraag ik mij het volgende af: is het mogelijk de android navigon software op een 10 inch android tablet te laten draaien? Daarbij komt dat deze teblet geen GPS module heeft en ik mij afvraag of je hiervoor een externe PS module kan kopen of een bestaande kan ombouwen. Ik heb bijvoorbeeld een externet GPS module nog van mijn tomtom die ik voreger gebruikt omdat de voorruit van mijn C3 een hittewerende voorruit had waar de tomtom niet "doorheen kon kijken". Die GPS module zat achter het pasjesvenster.
Kan die tomtom GPS module niet aangepast worden (bv met een USB stekker) zodat de navigon software die GPS module kan detecteren op de android tablet.
Ik hoor graag van jullie of hier iets over bekend is.
Groeten GdV
GPS module voor android tablet
-
- New Member
-
- Moderator
Re: GPS module voor android tablet
Als je een bleutooth gps module neemt, heb je volgens mij de beste kansen.
Of die software op je Android gaat draaien, is moeilijk te zeggen. Welke versie operating software zit er op, wat zijn de specificaties van het tablet en wat is het minimale wat de navigon software (welke versie?) wilt hebben.
Of die software op je Android gaat draaien, is moeilijk te zeggen. Welke versie operating software zit er op, wat zijn de specificaties van het tablet en wat is het minimale wat de navigon software (welke versie?) wilt hebben.
Succes = vaker opstaan dan je valt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0