Ga begin juni naar Disneyland Parijs. Als ik op de NavTeq CD II (3.0 /Becker) een route naar Frankrijk te
Marne la Valee (= vestiginsplaats Disneyland volgens reisorgavisatie) probeer te plannen, dan wordt dit niet herkend.
Ook de postcode F-77777 staat niet op de CD. Heeft iemand suggesties?? Uiteraard kan ik een plaats in de buurt
opzoeken, maar dit park bestaat al een aantal jaren en moet m.i. wel op de CD staan. Wat doe ik fout??
Disneyland Parijs
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Hallo Ydur,
Probeer eens een redelijk grote plaats in de buurt, en kijk dan bij de POI's in die buurt. Wellicht staat Disneyland daarbij.
Ik zal straks ook even op mijn DVD kijken in de MS 5500, misschien vind ik 'm daar wel, ik meld me nog wel.
Groet,
JW
Probeer eens een redelijk grote plaats in de buurt, en kijk dan bij de POI's in die buurt. Wellicht staat Disneyland daarbij.
Ik zal straks ook even op mijn DVD kijken in de MS 5500, misschien vind ik 'm daar wel, ik meld me nog wel.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo Ydur,
Zojuist even uitgeprobeerd in m'n MS 5500 met Navteq DVD. Geen enkel probleem om het te vinden.
Ik vermoed dat je na het ingeven van ""Marne" geen spatie ingeeft en dan pas "la" en opnieuw spatie....
Als je dat wel doet zal het wel lukken.
Vervolgens heb ik de POI's opgeroepen op de plaats van bestemming, en daar bij de bezienswaardigheden kon ik direct Disneyland selecteren.
Even zoeken dus, 't zal er wel opstaan. Uiteindelijk is het dezelfde Navteq DB op onze CD/DVD's. Wat anders verpakt maar toch.....
Groet,
JW
Zojuist even uitgeprobeerd in m'n MS 5500 met Navteq DVD. Geen enkel probleem om het te vinden.
Ik vermoed dat je na het ingeven van ""Marne" geen spatie ingeeft en dan pas "la" en opnieuw spatie....
Als je dat wel doet zal het wel lukken.
Vervolgens heb ik de POI's opgeroepen op de plaats van bestemming, en daar bij de bezienswaardigheden kon ik direct Disneyland selecteren.
Even zoeken dus, 't zal er wel opstaan. Uiteindelijk is het dezelfde Navteq DB op onze CD/DVD's. Wat anders verpakt maar toch.....
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Senior Member
Denk niet dat het via de POI lukt althans niet via bezienswaardigheden want deze zijn nl. niet in de databases opgenomen van de Becker. Je kan wel afslagen nemen of bijvoorbeeld parkeerplaatsen. Maar volgens onderstaand kaartje is het een andere postcode daar en staat ook een adres is. Dus gewoon deze postcode met adres boulevard du parc moet er in staan.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hide post links |
-
- Starting Member
Ben naar Disneyland geweest. Jullie moeten allemaal de groeten hebben van Mickey. Maar op mij Beckertje (NavTeq) kreeg ik de mededeling off-road toen ik op de locatie was. Merkwaardig. Boulevard du Parc heb ik niet kunnen vinden, maar staat misschien wel op de CD.
Hide post links |
-
- Moderator
Ydur,
Ik lees even mee en vraag me af of je wel een cd van Franrijk hebt gebruikt.
Ik ken de Becker cd's niet, maar neem aan dat die er ook voor diverse landen bestaan.
De cd's bij een VDO DAYTON bevatten altijd het hoofdwegennet van Europa.
Ik kan me dan ook voorstellen met een Benelux cd, dat euro-dsiney er niet opstaat.
Maar misschien denk ik wel een verkeerde kant op.
Frits de Laar
Ik lees even mee en vraag me af of je wel een cd van Franrijk hebt gebruikt.
Ik ken de Becker cd's niet, maar neem aan dat die er ook voor diverse landen bestaan.
De cd's bij een VDO DAYTON bevatten altijd het hoofdwegennet van Europa.
Ik kan me dan ook voorstellen met een Benelux cd, dat euro-dsiney er niet opstaat.
Maar misschien denk ik wel een verkeerde kant op.
Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
Hide post links |
-
- Starting Member
Ritselaar,
Becker (NavTeq) levert twee CD's bij: nummer 1 voor zeg maar Noord-Europa (inclusief BeNeLux) en nummer 2 voor Zuid-Europa (inclusief Frankrijk). Als je een route naar een plaats in Frankrijk wil invoeren vraagt het apparaat om CD nummer 2. Op beide CD's staat denk ik ook wel het hoofdwegen net, maar voor specifieke adressen (Disneyland) heb je daar niets aan.
Becker (NavTeq) levert twee CD's bij: nummer 1 voor zeg maar Noord-Europa (inclusief BeNeLux) en nummer 2 voor Zuid-Europa (inclusief Frankrijk). Als je een route naar een plaats in Frankrijk wil invoeren vraagt het apparaat om CD nummer 2. Op beide CD's staat denk ik ook wel het hoofdwegen net, maar voor specifieke adressen (Disneyland) heb je daar niets aan.
Hide post links |
-
- Moderator
Zet Becker de categorie Bezienswaardigheden niet op de CD's? Betekent dat dan dat ze die POI's gewoon uit de database halen voordat ze de CD's maken of krijgen ze die niet aangeleverd?
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |