Goedemiddag,
Sinds vandaag heb ik een corsa C, met een (na lang zoeken) Maisun MT-7768
Ik zou graag de kaarten (en evt. de firmware) willen updaten, kan hier alleen weinig over vinden.
Hij lijkt origineel bij de auto te horen, iemand ervaringen hiermee?
Bvd.
Groeten, Rein.
Maisun MT-7768? (Corsa C)
-
- New Member
-
- Moderator
Re: Maisun MT-7768? (Corsa C)
Nou, ik denk dat het achteraf inbouw is. http://www.szmaisun.com/show.asp?Articl ... ey=MT-7668" onclick="window.open(this.href);return false;Rio schreef:... lijkt origineel bij de auto te horen...
Zo te lezen, zou daar dus verschillende soorten software op kunnen. Dat is niet slecht, als je een keuze hebt kunnen maken tenminste
Succes = vaker opstaan dan je valt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
hmmm, nu ik het wat beter bekeken heb zie ik idd toch wat kleurverschil in het paneel. Er komt wel een opel logo bij het opstarten van het systeem in beeld, daarom dacht ik dat het van opel zelf was. Eens even zien wat ik er verder mee kan... Bedankt!
Hide post links |
-
- Moderator
Probeer het logo aan te passen met je kenteken, mocht die gestolen worden, is dat gelijk duidelijk voor de potentiele koper
topic overigens verplaatst vanuit de opel groep.
topic overigens verplaatst vanuit de opel groep.
Succes = vaker opstaan dan je valt
Hide post links |
-
- New Member
Ik ben nieuw op het forum, wist zo gauw niet te vinden waar je een nieuwe vraag/bericht hoort te plaatsen.
Sinds kort in het bezit van een Maisun MT-7706, tweedehands gekocht. Na een nieuwe GPS antenne werkt de navi erg goed maar ik ben benieuwd wat ik er nog meer mee kan en ben dus opzoek naar een handleiding. De Maisun site bekeken maar daar is verder niet te vinden in de vorm van een handleiding. Heeft er iemand een idee waar ik die kan vinden?
Met vriendelijk groet, Leon
Sinds kort in het bezit van een Maisun MT-7706, tweedehands gekocht. Na een nieuwe GPS antenne werkt de navi erg goed maar ik ben benieuwd wat ik er nog meer mee kan en ben dus opzoek naar een handleiding. De Maisun site bekeken maar daar is verder niet te vinden in de vorm van een handleiding. Heeft er iemand een idee waar ik die kan vinden?
Met vriendelijk groet, Leon
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1