Hallo,
Binnenkort krijg ik een nieuwe auto met daarin een dnx7280BT. Wilde eerst voor de Zenec2010 gaan maar dit mocht niet van de leasemaatschappij ivm diefstalgevoeligheid.
Weet iemand hoe het is geregeld met de USB aansluiting? Heb wat info nagekeken en het ziet ernaar uit dat de kabel rechstreeks uit de 7280 komt. Weet iemand of deze kabel lang genoeg is om in het dashboardkastje te komen of moet hij verlengd worden? Voordat hij ingebouwd wordt wil ik graag de plaats bepalen van de USB aansluiting.
USB aansluiting (dnx7280bt)
-
- Junior Member
-
- Moderator
Re: USB aansluiting (dnx7280bt)
Beetje auto afhankelijk of de kabel lang genoeg is om tot in dashboard kastje uit te komen.
Sommige auto's hebben de radio vrij laag zitten, anderen weer behoorlijk hoog in het dashboard.
Maar hier is een plaatje van de achterzijde van de radio, met rechts de USB kabel.
Schat zo'n 50cm ~ 80cm lang wanneer uitgerold.
Sommige auto's hebben de radio vrij laag zitten, anderen weer behoorlijk hoog in het dashboard.
Maar hier is een plaatje van de achterzijde van de radio, met rechts de USB kabel.
Schat zo'n 50cm ~ 80cm lang wanneer uitgerold.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Succes = vaker opstaan dan je valt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
Re: USB aansluiting (dnx7280bt)
Thanx,
Wordt ingebouwd in een Superb. Dashboardkastje zit redelijk dichtbij. Volgens mij moet dit kunnen.
Wordt ingebouwd in een Superb. Dashboardkastje zit redelijk dichtbij. Volgens mij moet dit kunnen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 621