Hallo,
Sinds vorig jaar heb ik een Navigon 40 Premium. Voorheen TomTom Navigator op een PDA gehad. Echter ik moet zeggen dat ik de aankoop van de Navigon wel enigszins betreur, ik mis diverse mogelijkheden van de TomTom. Maar misschien zijn ze er wel maar weet ik ze niet. Daarom hoop ik dat ik van deskundigen op dit forum een goed advies kan krijgen, zodat ik weer wat blij kan worden met de Navigon.
1. Kan ik een bestemming vanaf de kaart invoeren?
2. Kan ik een tussenbestemming in een route invoeren? Ik weet dat je met routes en tracks meerdere bestemmingen kan invoeren, maar dat bedoel ik niet. Nee, je wilt van A naar B, Navigon geeft een route aan, maar je wilt deze route enigszins wijzigen door invoeren van een tussenbestemming, bijv. een weg. Kan dat en hoe? En zo ja, kan dat een punt zijn vanaf de kaart want een adres heb je niet, je weet de naam van de weg zelfs niet?
Bestemming invoeren vanaf kaart
Forumregels
het APPARAAT en bijbehorende software, voor Navigon op je smartphone, zie 'NAVIGATIE SOFTWARE & SOFTWARE VOOR MOBIELE SYSTEMEN'
het APPARAAT en bijbehorende software, voor Navigon op je smartphone, zie 'NAVIGATIE SOFTWARE & SOFTWARE VOOR MOBIELE SYSTEMEN'
-
- New Member
-
- Starting Member
Re: Bestemming invoeren vanaf kaart
Volgens Deze handleiding kan het in ieder geval.
Vraag 1 -> handleidng 5.2.11
Vraag 2 -> handleiding 5.4
Vraag 1 -> handleidng 5.2.11
Vraag 2 -> handleiding 5.4
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Re: Bestemming invoeren vanaf kaart
Bedankt edc voor je nuttige antwoord. Inderdaad het kan, daar ben ik blij mee. Al moet ik er wel bij zeggen dat het menu je niet direct op het idee brengt.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 4
Weergaves: 1013