Hoi beste mensen,
Ik ben nieuw op dit forum en na een tijdje meegelezen te hebben dacht ik laat ik me maar eens aanmelden.
Wellicht een vraag uit de "oude doos".. maar ik wou hem nog even stellen gezien er hier op dit forum niks over te vinden is.. al is de vraag wel eerder gesteld.. ooit eens..
Onlangs mijn VDO set weer eens tevoorschijn getoverd om deze in te bouwen. Een PC5600, 2 XL schermen, en een MI2200.
Nu kwam ik erachter dat mijn voedingskabel ontbreekt Waarschijnlijk na het vele verhuizen van de dozen zoekgeraakt of "ooit" eens vergeten mee out de bouwen
Nu is mijn vraag: Kan iemand mij helpen aan of: een voedingskabel (die kans is heel klein gok ik zo..) of: een foto van de voedings stekker zodat ik weet welke kleur draad op welke pen komt zodat ik zelf een stekker kan maken.
Als iemand mij hiermee kan helpen dan zou ik daar erg gelukkig mee zijn!
Alvast harstikke bedankt voor de moeite!
Via een omweg kan ik trouwens nog wel (legaal) aan wat supercodes komen, mocht ik hier iemand mee kunnen helpen.. al is dit wel beperkt..
MI2200 vraagje
-
- New Member
-
- Senior Member
Re: MI2200 vraagje
Je kunt gewoon bellen met Navteq en dan krijg je hem zoVia een omweg kan ik trouwens nog wel (legaal) aan wat supercodes komen, mocht ik hier iemand mee kunnen helpen.. al is dit wel beperkt..
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Voor wat zoek je de voedingskabel ?
Voor de PC 5600 of de MI 2200 of beide ?
Voor de PC 5600 of de MI 2200 of beide ?
Succes = vaker opstaan dan je valt
Hide post links |
-
- New Member
Sorry, niet zo duidelijk welke kabel ik zoek idd. Het ging om de kabel van de mi2200. Deze heb ik vandaag gevonden! Kreeg ineens het geniale idee dat ik nog een los doosje had staan met nog wat kabels van de dvd spelers, daar zat hij gelukkig in.
Evengoed bedankt voor de snelle reactie!
Binnenkort maar eens even aan de hobby, kijken of het allemaal nog werkt
Evengoed bedankt voor de snelle reactie!
Binnenkort maar eens even aan de hobby, kijken of het allemaal nog werkt
Hide post links |
-
- New Member
Had ik gedaan maar die verzochten me vriendelijk nieuwe kaartsoftware aan te schaffen via een oud nummer van continental automovive bij het bedrijf uitgekomen die dat over heeft genomen en die deden niet moeilijk.Gerritje schreef:Je kunt gewoon bellen met Navteq en dan krijg je hem zoVia een omweg kan ik trouwens nog wel (legaal) aan wat supercodes komen, mocht ik hier iemand mee kunnen helpen.. al is dit wel beperkt..
Misschien geldt voor beide dat je geluk moet hebben wie je aan de lijn krijgt..
Hide post links |
-
- Senior Member
Kun je dat nummer even doorgeven svp?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- New Member
Ik kan een code voor je regelen mocht je die een nodig hebben, stuur me anders maar een pm met het type apparaat en het navi id.dan bericht ik je wel even als ik em heb.Gerritje schreef:Kun je dat nummer even doorgeven svp?
Hide post links |
-
- Moderator
... zul je die optie wel aan moeten zetten in je gebruikers paneel :Penetrator666 schreef:een pm met het type apparaat
Sta toe dat gebruikers je privéberichten kunnen sturen: ( ) Ja (x) Nee
Succes = vaker opstaan dan je valt
Hide post links |
-
- Senior Member
Heel vriendelijk maar absoluut niet wat ik bedoelde
Ik vroeg me af wlk telefoonnummer er van toepassing was voor die Supercode aanvraag
Overigens is alles weer achterhaald want de voormalige TelAtlas site is weer in de lucht en de SC zijn weer opvraagbaar
http://mapsby.tomtom.com/nl/supercode
PS
De rest van de site rammelt nog steeds van alle kanten en dan moet je voor de lol eens kijken naar de beschikbare kaarten voor een 5200. Echt lachen!
Ik vroeg me af wlk telefoonnummer er van toepassing was voor die Supercode aanvraag
Overigens is alles weer achterhaald want de voormalige TelAtlas site is weer in de lucht en de SC zijn weer opvraagbaar
http://mapsby.tomtom.com/nl/supercode
PS
De rest van de site rammelt nog steeds van alle kanten en dan moet je voor de lol eens kijken naar de beschikbare kaarten voor een 5200. Echt lachen!
Hide post links |
-
- New Member
Das wel handig idd staat aan nu.. ik zie em wel verschijnen.wmp schreef:... zul je die optie wel aan moeten zetten in je gebruikers paneel :Penetrator666 schreef:een pm met het type apparaat
Sta toe dat gebruikers je privéberichten kunnen sturen: ( ) Ja (x) Nee
Probeer je zo snel mogelijk de code door te sturen, ben vandaag trotse papa geworden van onze dochter lynn! Dus kan zijn dat het wat later in de week wordt dat je de code krijgt. Probeer zo snel mogelijk
Hide post links |
-
- Senior Member
Van zo'n gebeurtenis raak je wat in de war!
We hebben helemaal geen code nodig!
We hebben helemaal geen code nodig!
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-