Hoi,
Sinds vorig jaar trotse eigenaar van een Golf6. Tijdje terug is mijn eerste scherm (RNS 510) stuk gegaan, en kon niet meer gemaakt worden. Vannacht is het nieuwe scherm uit m'n auto gejat, dus ik baal best!
Ik wil weer wel een RNS 510. Na een aantal telefoontjes kwam ik er nu echter achter dat er verschillende types zijn (A t/m F). Het bedrijf wil mij nu type F aansmeren, maar deze is dan natuurlijk ook weer duurder.
Weet iemand wat nu precies de verschillen / verbeteringen zijn bij dit type F. Ik denk er anders namelijk over om te gaan voor type D (dit ligt dus aan de prijs), maar wil het eerst even goed uitgezocht hebben!
Klopt het dat je bij bv type D ook je muziek van je Iphone over je scherm (dus via de boxen in je auto) kan laten gaan?
Hoor het graag!
Gr. Joyce
Welk type van RNS 510 kan ik het beste aanschaffen?
-
- New Member
-
- Senior Member
Re: Welk type van RNS 510 kan ik het beste aanschaffen?
Uiteraard alleen D of een F versie
Daarmee heb je de meeste mogelijkheden om zelf iets toe te voegen
Om je iPhone af te spelen via het scherm moet je wel de juiste media-aanluitingen (laten) installeren
Daarmee heb je de meeste mogelijkheden om zelf iets toe te voegen
Om je iPhone af te spelen via het scherm moet je wel de juiste media-aanluitingen (laten) installeren
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-