Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
De titel zegt het al, ik ben op zoek naar een hoesje voor mijn Tomtom Urban Rider, op de site van Tomtom kan ik geen specifiek hoesje voor de Rider vinden
Op marktplaats worden wel tweedehands Riders aangeboden waarbij een hoesje zit van Tomtom, wie weet raad
Subaru GT Turbo met Becker Traffic Pro HIGH SPEED
Yamaha Fazer FZ6s met Tomtom Urban Rider
Mazda CX-5 met NB1 Tomtom Navigatie
Peugeot 107 met Tomtom GO 6100 World
Hallo ,hier juist op dit forum beland in de hoop een kennis van mij te kunnen helpen die niet zo vertrouwd is met allerlei pc gerelateerde zaken zoals gps aansluiten aan pc etc.
Zijn gps van 2006 is uit de houder gesprongen tijden het rijden(moto)...
Hallo, mijn Tomtom Rider 410 komt niet verder dan het startscherm.
Je ziet het laadbalkje lopen tot hij helemaal rechts staat en dan niets meer.
Ik heb hem al diverse keren hard gereset en de update / terugzetten van de software via MyDrive een keer...
Hallo met de snater: Ik zit met het probleem dat MyDrive een nieuwe kaart heeft gedownload voor mijn tomtom GO6000.
als de download op 100% staat blijft MyDrive continue controleren maar installeert de kaart niet op mijn tomtom. Hoe zou ik dat op...
Na een update 14 dagen geleden doet mijn TomTom Go 5000 vreemd. Hij staat altijd in de auto aangesloten en als hij niet op contact staat, staat hij in de slaapstand. Start ik de auto nu dan vraagt hij mij om naar de laatste bestemming te gaan...
Afgelopen week was ik in Spanje, en moest naar vliegveld Alicante.
Ik tik in Airport Alic...... de rest vulde het systeem zelf in, en ik drukte op ok en rijd.
En wat schetst mijn verbazing de TomTom bracht me midden in het centrum van Alicante,...