Beste mede forummers,
Ik heb een Clarion NAX 9500 ooit eens gekocht,maar helaas heeft iemand het schermpje er een keer uit gehaald.
Nu heb ik alleen de computer en die verdeelbox nog over.
Hier komt composiet signaal uit en wil ik er een extern scherm op aan sluiten,alleen mis ik nu dus het infrarood signaal om die verdeel box aan te sturen.
Iemand een idee omdat te omzeilen??
Clarion NAX9500
-
- New Member
-
- New Member
Clarion NAX 9500
Geachte medeforummers,
Ik ben in het bezit van een NAX 9500 nav computer en de schakelkast waar O.A. composiet out in zit.
Nou is in het verleden het scherm waar de infrarood sensor in zit gestolen.
Op de navigatie computer zelf zit een zwart connectortje waar een sensor op kan,maar dan kan ik nog steeds die schakelkast(tuner/versterker) niet aanzetten.
Weet iemand hoe ik dit zou kunnen ontwijken,misschien een schema ervan op welke pootje het infrarood gedeelte zit?
Alvast bedankt
Rene
Ik ben in het bezit van een NAX 9500 nav computer en de schakelkast waar O.A. composiet out in zit.
Nou is in het verleden het scherm waar de infrarood sensor in zit gestolen.
Op de navigatie computer zelf zit een zwart connectortje waar een sensor op kan,maar dan kan ik nog steeds die schakelkast(tuner/versterker) niet aanzetten.
Weet iemand hoe ik dit zou kunnen ontwijken,misschien een schema ervan op welke pootje het infrarood gedeelte zit?
Alvast bedankt
Rene
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Re: Clarion NAX9500
berichten even samengevoegd.
Succes = vaker opstaan dan je valt
Link: | |