Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik zou me nog maar eens heel goed bedenken voor ik zo'n stuk, vaak als "Chinese Meuk" aangeduide, elektronica zou aanschaffen. Daar circuleren teveel nare verhalen over! En dan nog maar gezwegen over de behandeling van de cliëntele
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Er zal wel een interface tussen moeten, als je rechtstreeks uit china besteld zit er vaak een losse iso stekker bij waar je de pinnetjes nog moet indoen.
Vaak ook geen frame aanwezig, moet je dus ook nog opzoeken, en de kwaliteit is zeker niet vergelijkbaar met de gevestigde merken, dus stel je weinig eisen, wat ik betwijfel als je een mito rijdt kun je het overwegen, maar ik zou het afraden.
goeden dag
ik zet met een vraag waar ik geen antwoord op krijg ik zoek een nieuwe navigatie en mijn oog is gevallen op de gramin drive 6 lmt -s
echter ik lees dat je voor de file informatie je smartphone via een app moet koppelen met je navigatie...
door pannemans mathieu » 06 jan 2016 20:12 » in My Review
Hoi allemaal
Ik kocht bij action mijn navigatie en moet eerlijk zeggen dat deze perfekt werkt, ondanks de vele kretieke die ik lees over dat toestel.
ik heb van ellende mijn tom/tom weggegooid ik werk nochtans als koerier en belast mijn toestel...
Hallo bin neu im Forum und kann mein RN300 nicht mehr richtig starten Startmenü erscheint aber Navigationsmenü öffnet nicht - die anderen Menüs zeigen ihren Inhalt unvollständig so das Funktionen nicht ausgeführt werden können z.B Startpfad oder USB...