INOVIX IPG-1 GPS Navigator

mikey5659
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 aug 2008 18:15

INOVIX IPG-1 GPS Navigator

Bericht door mikey5659 »

Beste mensen,

Ik heb een portable navigatie gekregen van het merk/type InovixIPG-1. Nu zit hier een SD kaart in met de landen Spanje en Portugal en ik wil naar de Benelux (minimaal) of west Europa. Alleen ik weet niet op wat voor kaart ik kan zoeken. Op de sticker van de SD kaart staat TELE ATLAS en daarnaast 'Powered bij Smart2Go'. Welke kaarten zijn hierbij compitabel????? Ik heb de SD kaart even in de PC gedaan en de landenkaarten zijn .cdt bestanden (CorelDraw). Wie kan me helpen en aangeven wat ik moet doen. Op een sticker staat ook vermeld WinCE .NET 4.2 core Misschien kan het advies wel zijn dat ik bijv.

Op het net is heeeeeel weinig te vinden over dit systeem. Mochten jullie geen advies hebben over welke kaarten geschikt zijn, kan iemand me dan wel adviseren of ik er ook andere software op kan zetten (bijvoorbeeld TomTom of dat soort werk)???

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Het is al wat je schrijft, een volslagen onbekend systeem.
Het zal ook niet erg nieuw (meer) zijn, gezien het feit dat er een WinCE .NET 4.2 core versie op zit. Dat is een Pocket PC versie, en al in 2003 op de markt gekomen.
Dat houdt ook in dat je er, naar ik verwacht geen moderne andere Navi-SW op kunt zetten, die hebben andere besturings-SW versies als basis.

Ik denk dat je dit maar moet beschouwen als: een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. En als je echt wilt gaan navigeren, koop dan een modern toestel. Voor zo'n 150 Euri heb je al wat erg leuks http://www.navco.nl/index.php?cPath=73_49

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mikey5659
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 aug 2008 18:15

Bericht door mikey5659 »

JW schreef:Het is al wat je schrijft, een volslagen onbekend systeem.
Het zal ook niet erg nieuw (meer) zijn, gezien het feit dat er een WinCE .NET 4.2 core versie op zit. Dat is een Pocket PC versie, en al in 2003 op de markt gekomen.
Dat houdt ook in dat je er, naar ik verwacht geen moderne andere Navi-SW op kunt zetten, die hebben andere besturings-SW versies als basis.

Ik denk dat je dit maar moet beschouwen als: een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. En als je echt wilt gaan navigeren, koop dan een modern toestel. Voor zo'n 150 Euri heb je al wat erg leuks http://www.navco.nl/index.php?cPath=73_49

Groet,
JW
Hey Bedankt voor je moeite en ik snap 'm. Gelukkig heb ik zelf al een VDO PC5700 in de auto en dat werkt ook prima. Uiteraard kan ik 'm als speeltje gebruiken en dan maar gewoon proberen of het werkt om er andere software op te zetten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Aha, inderdaad, met een 5700 kom je overal. Daar heb je zo'n "ding" niet voor nodig.

Maar wat me wel intrigeert is: waar komt dit geval vandaan? En zit er alleen een navi op? Want in feite is WinCE .NET 4.2 core bedoeld voor PDA's :idea:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

http://foro.todopocketpc.com/showthread.php?t=160196
Om TomTom op je Inovix te installeren

En als je even doorzoekt op Inovix IPG-1 zul je een stortvloed aan voornamelijk Spaanse gebruikersproblemen tegenkomen. Er is echt weinig tot niets mee te beginnen lijkt het
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Dat spaanse verhaal geeft aan dat er een TT 5 op geïnstalleerd zou kunnen worden, de 6 gaat niet als ik het goed begrijp.
De vraag is of dat nog wel loont......

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Fries: Jiskefet
Spaans: Basura
Nederlands: Vuilnisbak!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mikey5659
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 aug 2008 18:15

Bericht door mikey5659 »

JW schreef:Aha, inderdaad, met een 5700 kom je overal. Daar heb je zo'n "ding" niet voor nodig.

Maar wat me wel intrigeert is: waar komt dit geval vandaan? En zit er alleen een navi op? Want in feite is WinCE .NET 4.2 core bedoeld voor PDA's :idea:

Groet,
JW
Volgens komt dat ding ook ergens uit Spanje, want alleen Spanje, Iberia en Portugal staan erop. Verder is het echt een portable Navi met een raamzuiger (bah bah bah) en dat soort dingen. Verder kan ie ook gebruikt worden als een MP3 speler en er zit een Nederlands menu (tevens NL gesproken) in. Met Googlen heb ik ook begrepen dat het merk failliet zou zijn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • road navigator RN 300
    door pannemans mathieu » 06 jan 2016 20:12 » in My Review
    Reacties: 5
    Weergaves: 1499
  • Tiaiwait 7 hd capacitive screen win-ce6.0 car gps/navigator
    door nomko » 08 sep 2016 14:52 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 1
    Weergaves: 631
  • Road Navigator RN300 - Reset geht nicht
    door Lobby62 » 13 sep 2018 12:18 » in Overige merken -- MOBIEL --
    Reacties: 0
    Weergaves: 687

Terug naar “Overige merken -- MOBIEL --”