Hallo,
Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Jeep grand cherokee 5.9I uit 1998 . Standaard zit hier een 10 speaker gold infiniti geluidsinstallatie in met cd wisselaar. Helaas de wisselaar zit er niet meer in , een nieuwe van Jeep zelf kost meer dan 1000 EURO dus reden genoeg om naar alternatieven te zoeken in combinatie met een navigatie systeem.
Wat zoek ik :
- CD afspeel mogelijkheid , hoeft niet perse een wisselaar te zijn.
- MP3 zou leuk zijn.
- navigatie systeem
- Moet te koppelen zijn aan de gold infiniti versterker en speakers zonder noemenswaardig kwaliteits verlies
Ik ben erg gecharmeerd van de AVIC-X1 , ook omdat de jeep op het plafond ruimte gereserveerd heeft voor een 2e monitor , echter ik heb geen flauw idee waar de AVIC-X1 hoofdunit in zou passen.
Wie kan me verder helpen ?
Alvast bedankt,
Frans van Wessel
HELP Welk systeem in Jeep grand cherokee ?
-
- New Member
-
- Senior Member
Hallo fvwessel
welkom op dit forum
de pioneer avic x-1 is inderdaad een mooie oplossing gezien de eisen die jij vraagt.deze komt dan i.p.v. je originele radio
heb in het verleden wel eens een radio in een jeep ingebouwd waar een infinity versterker in zat (onder de achterbank links) en aangesloten op de radiostekker bij de jeep garage moet je wel een radiopaneel (voor din-radio's)+ verloopstekker(iso) halen. vraag voor de zekerheid even na bij de garage of je inderdaad de 4x50 watt van de pioneer kan aansluiten op de radiostekker dit is ook het vermogen wat je de versterker instuurd (heb het wel eens gedaan met 4x35 watt en dat ging goed)
snelheids puls kan je vinden achter het klokkenpaneel, zie ook de puls links op http://www.navigatiehelpsite.nl/retailers.html
hoop dat je voldoende info hebt gekregen, anders hoor ik het wel
Topsport
welkom op dit forum
de pioneer avic x-1 is inderdaad een mooie oplossing gezien de eisen die jij vraagt.deze komt dan i.p.v. je originele radio
heb in het verleden wel eens een radio in een jeep ingebouwd waar een infinity versterker in zat (onder de achterbank links) en aangesloten op de radiostekker bij de jeep garage moet je wel een radiopaneel (voor din-radio's)+ verloopstekker(iso) halen. vraag voor de zekerheid even na bij de garage of je inderdaad de 4x50 watt van de pioneer kan aansluiten op de radiostekker dit is ook het vermogen wat je de versterker instuurd (heb het wel eens gedaan met 4x35 watt en dat ging goed)
snelheids puls kan je vinden achter het klokkenpaneel, zie ook de puls links op http://www.navigatiehelpsite.nl/retailers.html
hoop dat je voldoende info hebt gekregen, anders hoor ik het wel
Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
hoe zien welk navigatie systeem er in zit,Xanavi X6 of X7
door Ton de Goey » 19 jan 2015 22:36 » in Nissan -