vlaamse stem op cd500nav

Alles met betrekking tot Opel navigatie
yperen
New Member
New Member

vlaamse stem op cd500nav

Bericht door yperen »

voor de geinteresseerde: ik kreeg vandaag van opel NL het volgende antwoordt op mij vraag over de irritante vlaamse stem.

Hun antwoordt:

In antwoord op uw e-mail laten wij u het volgende weten. Het is vooralsnog niet mogelijk om de Vlaamse stem van de CD500 te wijzigen in een stem van iemand met een Nederlands accent. Echter, het is wel de bedoeling dat we binnenkort ook de Nederlandse versie kunnen aanbieden. We kunnen op dit moment helaas nog niet zeggen wanneer deze versie beschikbaar is.

Blijft natuurlijk de vraag of dit kan met een update of ander zins.

Ik denk dat er meer mensen eens een mail naar opel klantenservice moeten sturen.

MVG,Peter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Alles wat van Blaupunkt afkomstig is heeft de zelfde stem die door vele Nederlanders als uiterst onprettig wordt ervaren en door de meeste Vlamingen verafschuwd.
Het is namelijk geen Vlaams, geen Nederlands en ook geen Limburgs.
Het is gewoon iets dat nergens op lijkt en dat duurt nu al ruim 14 jaar en even zo lang komen er al klachten over binnen.
Ik ken slechts één persoon die deze stem als prettig ervaart

Geloof nu maar niet dat er iets gaat veranderen want dat verhaaltje kennen we ondertussen.
Bovendien, als er iets verandert kan dat uitsluitend door het uitbrengen van nieuwe kaart-updates want daar staan de stemmen ook op.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Igo primo stem gps plus radio
    door Fox » 03 dec 2014 22:43 » in Overige merken -- MOBIEL --
    Reacties: 0