Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
is het mogelijk om van een opel astra h 6 de maand 2005 cd 70 om tewisselen naar dvd 90 schijnt iets met de stekkers temaken tehebben moet voor display 2 stekkers hebben in plaats van 2 kan niet even kijken inverband met cambus moet dan eerst radio leeg maken anders doet hij niks meer weet iemand de oplossing
gr frans weber
niemand ooit omgeboud hoef alleen te weten of hij voorberijding naar 2 stekkers heeft in plaats van 1 eerste mail zit een foutje moet ook 2 stekkers inplaats van 1 stekker zijn gaat over het display
gr frans
Ik ben sinds kort trotse bezitter van een opel vivaro.
Nu wil ik graag navigatie inbouwen, maar weet niet welke ik daar voor kan gebruiken.
Wie o wie weet welke navigatie past in de vivaro en die ook werkt met de stuurbediening.
Heb zaterdag een opel meriva temptation uit 2007 aangeschaft. Zit ook navigatie in de auto met een cd (niet origineel).
Er staan bestanden op uit 2011, ik vermoed dat dit nog oude gegevens bevat en ben benieuwd of iemand mij aan een...
Heeft er al iemand ervaring met het inlezen van coördinaten vanuit een USB-stick bij een Opel Astra K 2016 met het Navi 900 systeem?
Ik ben al zo ver dat ik weet dat de coördinaten in decimalen moeten worden ingevoerd. Als ik dat doe volgens de...