Recent een astra station cdti 1.7 gekocht. Bij levering blijkt de bestelde navo 70 keurig er in te zitten, maar de bestelde voorbereiding voor blue tooth helaas niet. Door de dealer is zonder overleg eigenhandig een parrot er in gezet als zijnde een goed alternatief,waarmee ik geen genoegen neem. In de discussie valt steeds de opmerking "weet niet of het alsnog nog"kan.
Iemand ervaring met alsnog de fabrieksoptie gaan gebruiken zoals ik deze besteld had aan te sluiten en kosten die daarmee gepaard gaan? Hoor graag en dank alvast!
Stef
inbouw achteraf telefoon bij navi 70
-
- New Member
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 16 jul 2010 18:06
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Nog afgezien van de mogelijkheid om dit achteraf in te bouwen lijkt het me dat de dealer in ieder geval de gelegenheid moet worden geboden om eea zodanig op te lossen dat de klant krijgt waarvoor hij heeft betaald.
Maar als de kosten voor het in oorspronkelijke staat brengen van de installatie onredelijk hoog blijken te zijn, zul je niet erg sterk staan in het geval er een zaak van moet worden gemaakt.
Afhankelijk van het model Parrot dat hij je heeft "aangesmeerd" als alternatief voor het originele concept, kan het wel eens zo zijn dat je hiermee stukken beter af bent dan met de CD70 voorziening. Ook daar zul je rekening mee moeten houden en dat doet iemand die een geschil moet oplossen zeer zeker.
Maar het is een onverkwikkelijke zaak waarbij ik een beetje de indruk krijg dat de dealer wel even bepaalt wat goed is voor de klant nu hij voor de kosten lijkt te moeten opdraaien.
Maar als de kosten voor het in oorspronkelijke staat brengen van de installatie onredelijk hoog blijken te zijn, zul je niet erg sterk staan in het geval er een zaak van moet worden gemaakt.
Afhankelijk van het model Parrot dat hij je heeft "aangesmeerd" als alternatief voor het originele concept, kan het wel eens zo zijn dat je hiermee stukken beter af bent dan met de CD70 voorziening. Ook daar zul je rekening mee moeten houden en dat doet iemand die een geschil moet oplossen zeer zeker.
Maar het is een onverkwikkelijke zaak waarbij ik een beetje de indruk krijg dat de dealer wel even bepaalt wat goed is voor de klant nu hij voor de kosten lijkt te moeten opdraaien.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 1657
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 800
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 554
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 603
-
-
Reacties: 6
Weergaves: 1104
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 566
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 1339