Hallo,
Ik ben nieuw hier en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik wil een birdview in een VW bouwen sterker nog hij zit er al in.
MAAR hij doet het niet. Hij ziet de positie wel maar geeft deze niet weer op het scherm. Ik zie wel de GPS coordinaten maar als ik rijd beweegt het pijltje niet.
Nu is dus mijn vraag kan iemand mij vertellen wat er dan fout zit en als iemand de kleur coderingen van de hoofdkabel weet en mij kan vertellen waar ze moeten dan ben ik ook klaar want ik denk dat daar namelijk de fout zit.
Nu zit alleen de + en de massa aangesloten. De GPS werkt dus wel het schermpje werkt ook maar navigeren doet hij gewoon echt niet. Een gebruiksaanwijzing is ook zeer en meer dan welkom.
Hopend op reactie.
Grtn
Dennis
Nissan Birdview navigatiesysteem in een VW
-
- New Member
Nissan Birdview navigatiesysteem in een VW
Spel fouten zijn met opzet voor jullie vermaak.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Je durft nogal wat te vragen!.
Als je de verschillende onderwerpen op dit forum doorleest dan zul je zien dat je minimaal 6 aansluitingen moet maken.
Massa, permanent 12v, geschakelde 12 volt, tachosignaal, achteruitrijsignaal, verlichting.
Begin met een aansluitschema en knoop alles vast. Pas daarna kunnen we je verder helpen als er nog prblemen zijn.
Als je de verschillende onderwerpen op dit forum doorleest dan zul je zien dat je minimaal 6 aansluitingen moet maken.
Massa, permanent 12v, geschakelde 12 volt, tachosignaal, achteruitrijsignaal, verlichting.
Begin met een aansluitschema en knoop alles vast. Pas daarna kunnen we je verder helpen als er nog prblemen zijn.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-