Hoi,
Ik ben van plan om een Primera uit 2005 te kopen.
Hier zit standaard geen navi. Het dashboard is wel voorbereid op navi. (knopje "map" zit op het bedienings gedeelte)
Weet iemand of het mogelijk is om dit later toe te voegen?
Alvast bedankt voor de reacties.
Navi Nissan Primera
-
- New Member
-
- Senior Member
Re: Navi Nissan Primera
Voor veel (te veel) geld wel. Maar er past alleen een X6.0 navigatie in. Reken maar op minimaal 1500 euro. Tweedehands heb ik nog geen aanbiedingen langs zien komen en dan ben je op de dealer aangewezen
Jarenlang waren voor deze serie geen updates beschikbaar. De laatste 2 jaar ineens weer wel maar nog steeds alleen van West Europa
Het lijkt me heel onverstandig om daar geld aan uit te geven, ook als je ziet dat een update veel meer geld kost dan de aanschaf van een portable met de allernieuwste kaarten
Jarenlang waren voor deze serie geen updates beschikbaar. De laatste 2 jaar ineens weer wel maar nog steeds alleen van West Europa
Het lijkt me heel onverstandig om daar geld aan uit te geven, ook als je ziet dat een update veel meer geld kost dan de aanschaf van een portable met de allernieuwste kaarten
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-