Hallo Navteq NHS-team,
Rijdend op de Opwettenseweg (Nuenen) (komend vanaf Eindhoven) zegt het systeem, bij als eindbestemming Spegelt in Nuenen, dat ik de tweede straat links moet nemen. Dit zou dan de Cockeveld zijn. Dit klopt wel, alleen is de eerste straat, het Witte Hondpad, een fietspad. Het systeem moet hier dus niets zeggen, want het is mijns inziens geen straat... S.v.p. de classificatie van het Witte Hondpad veranderen.
Groetjes,
Toho_NL.
P.s. als ik Spegelt 52 ingeef met mijn CD dan zegt het systeem dat ik de bestemming bereikt heb veel en veel te vroeg. Zouden jullie s.v.p. in ieder geval nummer 52 op de juiste plaats willen zetten? Dit nummer bevindt zich “links onderin” in het vierkant wat de Spegelt vormt. Alvast bedankt hiervoor.
Nuenen --> Witte Hondpad
-
- Moderator
Nuenen --> Witte Hondpad
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Vandaag even gekeken op de nieuwe CD en daar klopt ook het huisnummer niet. Ik kan niet goed zien hoe het zit met het Witte Hondpad. Het probleem is dus nog niet opgelost. De geometrie van de Spegelt klopt nu iig wel (voor zover ik het me kan herinneren dus dat is alvast goed!).
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- Specified Moderator
Nuenen - Witte Hondpad
Hallo Toho,
het witter hondpad in Nuenen is bij ons keurig als fietspad gecodeerd. We zullen dit geval bij de systeembouwer bespreken om te zien of er bij hun een reden is om het fietspad voor routeplanning te gebruiken. Het huisnummer wordt gecontroleerd en z.s.m. ingevoerd.
met groet, het NAVTEQ NHS team
het witter hondpad in Nuenen is bij ons keurig als fietspad gecodeerd. We zullen dit geval bij de systeembouwer bespreken om te zien of er bij hun een reden is om het fietspad voor routeplanning te gebruiken. Het huisnummer wordt gecontroleerd en z.s.m. ingevoerd.
met groet, het NAVTEQ NHS team
Hide post links |
-
- Moderator
Hallo Navteq,
Heb het topic weer laten openen, want ik wilde nog wat zeggen... . Ik zie op de nieuwe versie op Maporama dat e.e.a. inderdaad is aangepast. Echter, het huisnummer is nog niet correct. Huisnummer 52 ligt op de plaats waar nu nummer 54 ligt (links onder in de "lus"). Zouden jullie bij gelegenheid hier nog eens langs willen rijden om de nummers te corrigeren?
Met vriendelijke groeten,
Toho_NL.
Heb het topic weer laten openen, want ik wilde nog wat zeggen... . Ik zie op de nieuwe versie op Maporama dat e.e.a. inderdaad is aangepast. Echter, het huisnummer is nog niet correct. Huisnummer 52 ligt op de plaats waar nu nummer 54 ligt (links onder in de "lus"). Zouden jullie bij gelegenheid hier nog eens langs willen rijden om de nummers te corrigeren?
Toho_NL.
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo ToHo,Toho_NL schreef:Hallo Navteq,
Toho_NL.
Hoever ligt hemelsbreed nr 54 van 52? En kom je zo (echt) niet op je bestemming?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Moderator
Hoi JW,
Ga maar eens naar Maporama en geef huisnummer 52 maar eens in. Dan krijg je het kaartje te zien waarop nummer 52 zou liggen. Als je dat kaartje hebt kun je ook zien waar nu nummer 54 ligt. Hier hoort echter 52 te liggen. Er zit in de huidige situatie (in de database) een behoorlijke afstand tussen de aangegeven locatie en de werkelijke locatie. Je moet eerst nog de bocht om en dan de straat "uitrijden". Als ik 54 ingeef kom ik er wel. Maar ja, als je naar 52 moet geef je geen 54 in .
Groetjes,
Toho_NL.
Ga maar eens naar Maporama en geef huisnummer 52 maar eens in. Dan krijg je het kaartje te zien waarop nummer 52 zou liggen. Als je dat kaartje hebt kun je ook zien waar nu nummer 54 ligt. Hier hoort echter 52 te liggen. Er zit in de huidige situatie (in de database) een behoorlijke afstand tussen de aangegeven locatie en de werkelijke locatie. Je moet eerst nog de bocht om en dan de straat "uitrijden". Als ik 54 ingeef kom ik er wel. Maar ja, als je naar 52 moet geef je geen 54 in .
Groetjes,
Toho_NL.
Hide post links |
-
- Moderator
Het ziet er op Maporama naar uit dat het probleem met de Spegelt is opgelost! Ik zal het met de nieuwe DVD straks eens testen. Voorlopig kan dit topic dicht (laat het wel heropenen als dat nodig is (als dus het nummer niet klopt)). Ook het Witte Hondpad klopt prima!
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
Hide post links |