Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Mijn Naman iCN 510 laat geen geluid horen: spraaksturing en volume testen geeft via de luidspreker geen geluid. Met een koptelefoon werkt het wel. Herkent iemand dit probleem en weet je dan ook welke mogelijkheden moeten worden uitgeprobeerd voordat ik moet concluderen dat de luidspreker zelf stuk is.
Ik heb een golf V 2007 model waar ik zelf een rns 510 in heb geplaatst. Wat mij opvalt is dat als het buiten onder de 0 graden is, en ik start in de ochtend mijn motor, krijg ik SWL installation in progress.... te zien op scherm....
Ik heb een rns 510 C type en hw41 sw 2720.
Vandaag geupdate eerst naar 3810 en dat werkte goed.
Daarna update naar 4120. Dat ging ook goed, echter is er geen geluid meer.
Daarna gedowngrade naar 3810 en het geluid bleef weg.
Onlangs heb ik een auto gekocht waar een Avix X3 ingebouwd zit. De eerste week werkte hij nog prima, tot dat ik de navigatie aan zette. Hij werd heel traag en bleef hangen. Na hem aan en uit te zetten gaf hij de foutmelding: Please insert...
ik heb een navman n60i een oudje maar deze wil niet meer opstarten, ik had navman hierover aangeschreven maar die zegt met andere woorden gooi hem maar in de vuilnisbak en koop een nieuwe, wie zou mij daarin kunnen helpen om hem weer aan de praat te...
ik heb een navman f10 (X11-15302) zodra ik mijn oplader zowel de auto als de laptop aansluit krijg ik een beeld van een laptop naar de navi dus kan hem niet gebruiken in de oplaadstand wie weet er raad?