Navman GPS laten werken met een HP Ipaq
-
- New Member
Navman GPS laten werken met een HP Ipaq
Hallo mensen wie kan mij zeggen hoe ik mijn navman gps laat werken met mijn hp ipaq3870 moet je de instalatie hebben van navman of kan het ook met die van tom tom5.1 wat moet ik instellen of doen?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Navman gps-HP ipaq
Hallo wie kan mijn helpen ik heb een navman gps die wil ik op mijn HP Ipaq hebben maar ik heb geen software de bij maar ze zeggen dat het ook gaat met tom tom5 maar het lukt mijn niet om de gps te laten werken met hp 3870 weet iemand hoe dat gaat of kan iemand mijn zeggen wat ik in moet stellen.
Hide post links |
-
- Moderator
Heb even beide topics samengevoegd.
Als ik je vraag goed begrijp, wil je de software van een Navman overzetten naar een HP Ipaq ?
Of wil je TomTom software laden op een Navman ?
In dat geval opgepast, want de GPS driver werkt anders, dus grote kans dat je geen GPS ontvangst meer hebt.
En terugzetten is vrij lastig, want Navman leverd zijn software alleen geïnstalleerd op het apparaat zelf.
Als ik je vraag goed begrijp, wil je de software van een Navman overzetten naar een HP Ipaq ?
Of wil je TomTom software laden op een Navman ?
In dat geval opgepast, want de GPS driver werkt anders, dus grote kans dat je geen GPS ontvangst meer hebt.
En terugzetten is vrij lastig, want Navman leverd zijn software alleen geïnstalleerd op het apparaat zelf.
Succes = vaker opstaan dan je valt
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 432
-
-
kaarten voor mijn Ipaq 2210
door mmols4088 » 09 aug 2016 23:14 » in Overige Smartphone, Tablet, LapTop en PDA navigatie software -
Reacties: 0
Weergaves: 573
-
-
-
Reacties: 6
Weergaves: 592
-
-
Volume knoppen stuurwiel werken niet icm RNS510 Tiguan
door deepeebee » 25 jan 2017 20:57 » in V.A.G -
Reacties: 0