navigon 8110
Forumregels
het APPARAAT en bijbehorende software, voor Navigon op je smartphone, zie 'NAVIGATIE SOFTWARE & SOFTWARE VOOR MOBIELE SYSTEMEN'
het APPARAAT en bijbehorende software, voor Navigon op je smartphone, zie 'NAVIGATIE SOFTWARE & SOFTWARE VOOR MOBIELE SYSTEMEN'
-
- New Member
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 07 mar 2009 13:44
navigon 8110
Heb nu drie maanden de navigon 8110 ... en heb hier veel spijt van ben net terug uit Spanje daar werden vele wegen niet goed aangegeven en ging dus steeds verkeerd echt onbetrouwbaar.
Terug in Nederland route Amsterdam -Leeuwarden bij Zaandam van snelweg klopte ook niet.
Geen aanrader dus. Heb echt spijt van deze duure aankoop.
Mijn Mio 168 zit weer voor het voor raam en werkt prima met TT
Terug in Nederland route Amsterdam -Leeuwarden bij Zaandam van snelweg klopte ook niet.
Geen aanrader dus. Heb echt spijt van deze duure aankoop.
Mijn Mio 168 zit weer voor het voor raam en werkt prima met TT
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 221
- Lid geworden op: 09 okt 2006 20:31
Re: navigon 8110
Jouw info betreffende de 8110 is zeer summier.Filler schreef:Heb nu drie maanden de navigon 8110 ... en heb hier veel spijt van ben net terug uit Spanje daar werden vele wegen niet goed aangegeven en ging dus steeds verkeerd echt onbetrouwbaar.
Terug in Nederland route Amsterdam -Leeuwarden bij Zaandam van snelweg klopte ook niet.
Geen aanrader dus. Heb echt spijt van deze duure aankoop.
Mijn Mio 168 zit weer voor het voor raam en werkt prima met TT
Er zijn velen die er geen problemen mee hebben.
Ik gebruik de 8110 op internationale trajecten kris kras door europa,en heb er geen moeite mee.
Dus gaarne eerst eens wat meer info.
Wat klopt er niet,en welke kaarten zitten erop.
Al eens een update uitgevoerd?
Als het goed is,zit er versie 7.0.9 op.
Zo niet,updaten die boel.
Ik kan zo ook wel blaten over TomTom,maar daar wordt je ook niet wijzer van.
Iedreen heeft zo zijn voorkeur,maar ik geloof er geen hol van,dat de autoweg bij Zaandam niet klopt.
Het device werd namelijk vorig jaar standaard geleverd met Q2-2008.
Je schrijft dat je device nu 3 maanden hebt.
Dan staat op dat device standaard Q3 van 2008,en kon je het in februari updaten naar Q1-2009.
Niet gedaan?Ook geen weet van hoe dat moet?
Raadpleeg dan eerst maar eens een gebruiksaanwijzing,voordat je weer zoiets neerzet.
Gebruik je wel Navigon Freshmaps?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 07 mar 2009 13:44
Iets meer info
Heb de laatste update en kaart Q1-2009 er op staan .
Bediening van 8110 is geen enkel probleem.
Ook het updaten ging zonder probleem.
Wacht af dat er nu Q2-2009 uit komt en hoop dat het dan beter gaat.
Zat echt raar te kijken dat we bij Zaandam van de weg af moesten volgens de 8110. ben doorgereden en bij de afslag pakte het de route weer op.
Echter in Spanje van Bcn airport naar Mont-riog 130 km. ging het op deze korte route twee maal goed fout,bij al lang bestaande rontondes liep de 8110 gewoon vast en een reset was nodig.
Ik wil niet zeggen dat TT beter is dan had ik wel zo een gekocht maar na een paar jaar de mio 168 met TT te hebben gebruikt ben ik ook wel eens wat fouten tegen gekomen maar dit niet.
Ben er ook elke dag voor mijn werk mee bezig en wilde een betrouwbaar systeem en ik hoop dat de volgende updates beter zijn en ik de 8110 weer kan gebruiken.
Bediening van 8110 is geen enkel probleem.
Ook het updaten ging zonder probleem.
Wacht af dat er nu Q2-2009 uit komt en hoop dat het dan beter gaat.
Zat echt raar te kijken dat we bij Zaandam van de weg af moesten volgens de 8110. ben doorgereden en bij de afslag pakte het de route weer op.
Echter in Spanje van Bcn airport naar Mont-riog 130 km. ging het op deze korte route twee maal goed fout,bij al lang bestaande rontondes liep de 8110 gewoon vast en een reset was nodig.
Ik wil niet zeggen dat TT beter is dan had ik wel zo een gekocht maar na een paar jaar de mio 168 met TT te hebben gebruikt ben ik ook wel eens wat fouten tegen gekomen maar dit niet.
Ben er ook elke dag voor mijn werk mee bezig en wilde een betrouwbaar systeem en ik hoop dat de volgende updates beter zijn en ik de 8110 weer kan gebruiken.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 22 jun 2009 20:18
Re: Iets meer info
Een navigatie denkt niet na maar handelt volgens de ingegeven opdrachten.Filler schreef:Heb de laatste update en kaart Q1-2009 er op staan .
Zat echt raar te kijken dat we bij Zaandam van de weg af moesten volgens de 8110. ben doorgereden en bij de afslag pakte het de route weer op.
Voorbeeld: Indien jij hebt gekozen voor de snelste route dan zal de navigatie jou van de autobaan afhalen en bij de volgende toerit er weer op laten gaan indien dit 1 minuut reistijd korter is dan wanneer je de autobaan zou volgen.
Met een TomTom heb ik dit ook al enkele keren gehad.
Mooi voorbeeld is komend vanaf de Afsluitdijk, richting Zwolle. Daar maakt de autobaan een hele ruime bocht naar rechts. Steevast wil ie vlak vóór de bocht van de autobaan om vervolgens de volgende oprit (net na de bocht) er weer op te gaan. Je staat dan inderdaad even raar te kijken
Verder moet je je bedenken dat een navigatie geen wondermiddel is doch slechts een hulpmiddel.
Na jarenlang mbv TomTom te hebben gereden ben ik nu overgestapt op de Navigon. Ben blij toe !! Want Navigon scoort op een enkel punt na, beter als TT.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Dat geldt alleen als "kortste route" is ingesteldVoorbeeld: Indien jij hebt gekozen voor de snelste route dan zal de navigatie jou van de autobaan afhalen en bij de volgende toerit er weer op laten gaan indien dit 1 minuut reistijd korter is dan wanneer je de autobaan zou volgen
Als een navigatiesysteem, bij snelste route, doet wat wordt beschreven is de oorzaak eerder een mislukte fix, dus naast de route of een softwarefoutje.
Bij "snelste route" behoren alleen "snelle" wegen en daar horen dit soort fratsen niet bij voor te komen
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 221
- Lid geworden op: 09 okt 2006 20:31
Deze "fratsen" komen ook niet meer voor,tenzij,wat @Filler insteld,dus de kortste route.Gerritje schreef:Bij "snelste route" behoren alleen "snelle" wegen en daar horen dit soort fratsen niet bij voor te komen
Ik heb nu 2 weken rondgereden met een VDO 6000 TSN geval.
Prachtig mooi ding,vooral de Tv functie.
Voor de rest is het veel "fratsen".
GPS loopt niet mee in een tunnel.Moet na tunnel de fix weer oppakken,maar door "fratsen" verrekt ie dat gewoon.
Of loopt wel mee,maar pakt route niet weer op.
Kun je overnieuw je route ingeven,en dan zie je pas na een x aantal minuten je resterende kilometers weer verschijnen.
Enigste wat aan de VDO Dayton portable devices goed is bij de 4000 en 6000 modellen,is het televisie gebeuren.
Verder is het "bagger".
Kaarten die al verouderd zijn bij het uitkomen daarvan.
De PNA 8110.
Dereglijke "fratsen" kwamen voor in Navigon 1 en 1.5 en 4,cq Engin 1 , 1.5 en 4.
Engin was ook Navigon,maar in een "jas" ,of skin van de ANWB.
In Navigon MN5 en 6 en 7 koemn deze "fratsen" niet meer voor,tenzij de weg niet is doorgetrokken,zoals het wel hoort.
Maar dan zit de fout in het kaartmateriaal.
Het navigatie software materiaal,en dat maakt geen donder uit welke,noch Navigon,noch Carin, noch TomTom , is debet aan zulke fouten.
Deze zitten in het kaartmateriaal.
Het software, dus de besturing van de navigatie vertaald het kaartmateriaal naar een beeld.
als daar een fout inzit,vertaald dus het navigatie software die fout gewoon mee.
Zonder navigatiesoftware,en wel kaarten, is geen navigatie mogelijk.
Andersom namelijk wel.
Je kunt namelijk op basis van co-ordinaten,als je deze zou opslaan in een logboek,kunnen navigeren.
iet dat Navigon dat nadien kan,maar je kunt naderhand met een programma laten zien,waar je route is geweest.
Dat kan zonder navigatiesoftware,maar met kaarten niet.
Dus die "fratsen" zijn gewoon fouten in het kaartmateriaal.
Deze fratsen komen ook voor in ,als je de schuld wilt leggen bij VDO Dayton.
Echter dat is niet zo,want Navteq is de leverancier van de kaart.
Kom je nu bij Delmenhorst,waar de nieuwe snelweg al een jaar gereed is,dan stuur je dus de weilanden door.
Waarom?Om de kaart die nu uitegegeven is voor het nieuwe TSN,Truck Specifieke Navigatie, al van dusdanige inferieure kwaliteit is,en er al betere kaarten zijn voor niet TSN modellen.
Jammer,maar het is helaas zo.
De truckers moeten het met "afgetrapte" kaarten doen,want de kosten rijzen anders de pan uit.
Dat is de keuze die een bedrijf maakt,bij de uitgave van een voucher.
Leuke aanbiedingen,maar als het er op aan komt,geven ze iets weg,wat al over datum is.
Dus je krijgt in wezen al spul waar de "grijze haartjes" al op zitten.
En dan zetten ze er ook nog doodleuk 2009 op.
Met dank aan Gerritje,die schrift dat VDO,cq Continental wel eerlijk is,door de datum gewoon te vermelden.
Echter dat doet een ander ook,maar je moet even weten waar.
In de handleiding van VDO gerelateerde produkten,staat ook niet beschreven,waar je het gegeven kunt vinden,waar deze gegevens staan.
Dus zo eerlijk zijn ze nu ook weer niet.
Niemand is dat.Want dat verkoopt niet.
En het antwoordt van Navco geeft mij daarover ook geen geruststelling.
Ik heb diverse keren gevraagd,waar de 2 gratis update blijt.
Hun antwoordt is,dat voor hun het boek nu gesloten is.
Dus dat betekend,dat we er naar kunnen fluiten.
Dus wel een duure device verkopen,centjes gebeurd,en de 2de,die eigenlijk ook een jaar te laat is,kan je gewoon op je buik schrijven.
Als door de ze posting de verkoop van dergelijke devices tegen gaat vallen is dat te wijten aan de verkopers daarvan,niet aan de gebruikers daarvan.
Ik post allen wat ik ervaar.En dat is belazerd worden door derden.
En men verkoopt nu gewoon kaarten van zogenaamd 2009,terwiijl het al oud is bij uitgifte,"eerlijk aangegeven" in de software of niet.
Over "eerlijk" gesproken.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 22 jun 2009 20:18
Wanneer je praat over de kortste route dan praat je over afstand, niet over tijdGerritje schreef:Dat geldt alleen als "kortste route" is ingesteldVoorbeeld: Indien jij hebt gekozen voor de snelste route dan zal de navigatie jou van de autobaan afhalen en bij de volgende toerit er weer op laten gaan indien dit 1 minuut reistijd korter is dan wanneer je de autobaan zou volgen
In mijn voorbeeld heb ik het over de snelste route, dus over tijd en niet over afstand.
Indien de route is berekend met de optie "snelste route" kan het voorkomen dat dit middels een afrit en vervolgens een oprit terug op de autobaan een x-tijd scheelt.
M.i dus geen fout in de software of kaart, maar een logische reaktie van het apparaat waarvoor je 'm hebt ingesteld.
Het is maar net hoe "zwaar" een navigatiesysteem een bepaald wegtype mee laat wegen in de berekening.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Het lijkt me dat het niet duidelijk is hoe de navigatiesoftware omgaat met begrippen "snelste" en "kortste"
Snelste is via snelle wegen en daarbij wordt er nimmer gebruik gemaakt van "shortcuts" als afritten of sluiproutetjes.
De software probeert je te allen tijde op een "snel(le)weg" te houden ook als dit in tijd een ietsje langzamer zou zijn dan via een naastliggende kortere route, terwijl bij kortste route uitsluitend het afstandscriterium geldt
Snelste is via snelle wegen en daarbij wordt er nimmer gebruik gemaakt van "shortcuts" als afritten of sluiproutetjes.
De software probeert je te allen tijde op een "snel(le)weg" te houden ook als dit in tijd een ietsje langzamer zou zijn dan via een naastliggende kortere route, terwijl bij kortste route uitsluitend het afstandscriterium geldt
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 22 jun 2009 20:18
Duidelijk.... voor wie?Gerritje schreef:Het lijkt me dat het niet duidelijk is hoe de navigatiesoftware omgaat met begrippen "snelste" en "kortste"
Ik wil niet in een nietes/welles berichtenstroom belanden, daar is niemand bij gebaat.Gerritje schreef: Snelste is via snelle wegen en daarbij wordt er nimmer gebruik gemaakt van "shortcuts" als afritten of sluiproutetjes.
De software probeert je te allen tijde op een "snel(le)weg" te houden ook als dit in tijd een ietsje langzamer zou zijn dan via een naastliggende kortere route, terwijl bij kortste route uitsluitend het afstandscriterium geldt
De term snelste slaat op tijd en niet op wegtype.
Zoals jij het stelt zou je, nav ingesteld op snelste route, hoofdzakelijk gebruik maken van snelle wegen.
Nu kan ik een route plannen van Almelo naar Zwolle, modus snelste route.
Zoals jij dan redeneert zou ik geleid moeten worden via A35, A1, A28. Dan heb je het over snelwegen cq snelle wegen zoals jij dat zegt
Echter in de modus snelste route zal je nav je in werkelijkheid leiden via de N35 (Wierden, Nijverdal, Raalte, Zwolle). Dezelfde route in de modus kortste route zal je over sluipweggetjes rijden.
Indien jouw nav in de modus snelste route Almelo-Zwolle volledig via de autobanen leid, dan zou ik 'm maar rap naar het grofvuil brengen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Dat kun je nou wel schrijven, maar de werkelijkheid is anders. Als je wat meer leest op dit forum zul je dat kunnen zien.
De fabrikanten van Navi's hebben er, door de bank genomen, voor gekozen om het hun gebruikers makkelijk te maken. Dat houdt in dat ze over makkelijke routes laten rijden, en dat zijn met name hoofdwegen.
Dat hoeft niet altijd te betekenen dat daarmee de kortste tijd gerealiseerd wordt.
Let wel, ik heb het hier over hoofdwegen, dat zijn snelle wegen. Da's wat anders dan snelwegen, ook Gerritje noemt die niet op deze manier.
Zó zitten navi's in elkaar, waarbij sommige fabrikanten nog een extra criterium hebben geïntroduceerd: optimale route. Die zou dan niet alleen en hoofdzakelijk over hoofdwegen navigeren, maar ook andere wegen gebruiken.
Groet,
JW
De fabrikanten van Navi's hebben er, door de bank genomen, voor gekozen om het hun gebruikers makkelijk te maken. Dat houdt in dat ze over makkelijke routes laten rijden, en dat zijn met name hoofdwegen.
Dat hoeft niet altijd te betekenen dat daarmee de kortste tijd gerealiseerd wordt.
Let wel, ik heb het hier over hoofdwegen, dat zijn snelle wegen. Da's wat anders dan snelwegen, ook Gerritje noemt die niet op deze manier.
Zó zitten navi's in elkaar, waarbij sommige fabrikanten nog een extra criterium hebben geïntroduceerd: optimale route. Die zou dan niet alleen en hoofdzakelijk over hoofdwegen navigeren, maar ook andere wegen gebruiken.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 22 jun 2009 20:18
Volgens mij noemt Gerritje dat wel degelijk op die manierJW schreef: .......Let wel, ik heb het hier over hoofdwegen, dat zijn snelle wegen. Da's wat anders dan snelwegen, ook Gerritje noemt die niet op deze manier.
Groet,
JW
Snelste is via snelle wegen en daarbij wordt er nimmer gebruik gemaakt van "shortcuts" als afritten of sluiproutetjes.
De software probeert je te allen tijde op een "snel(le)weg" te houden ook als dit in tijd een ietsje langzamer zou zijn dan via een naastliggende kortere route, terwijl bij kortste route uitsluitend het afstandscriterium geldt
Zijn term snel(le)weg vertaal ik dan 2-ledig
1: snelle weg
2: snelweg
Waarbij ik snelle weg zie als verbindingsweg, de zogenaamde N-wegen, en de snelweg zie als autobanen.
Mogelijk dat ik door de onduidelijkheid van Gerritje op het verkeerde been was gezet.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Hoe het ook zij: het criterium "snelste" in een navigatiesysteem moet gelezen/gezien worden als "makkelijkste" voor de gebruiker.
Het is dus in elk geval niet zoals jij stelt met je opmerking
Overigens, op dit forum zijn heel wat voorbeelden te vinden van gevallen waarbij de navi de fout in ging en je, bij de instelling snelste" even van de snel(le)weg afhaalde en er meteen weer op. Veelal waren dat kaartfoutjes, ontbrekende bitjes op de CD. Vaak een gevolg van een slechte kopie
Voorbeelden waren de A2 bij de Douwe Egberts, de A12 even na Gouda en de weg door het Bois de Boulogne bij Parijs.
Groet,
JW
Het is dus in elk geval niet zoals jij stelt met je opmerking
Of het systeem in het door jou genoemde voorbeeld de route bij "snelste" van Almelo naar Zwolle via de A35, A1 en A50 (niet de A28 vanaf A'foort uiteraard) of via de N35 (Wierden, Nijverdal, Raalte, Zwolle) leidt, dat kan ik zo niet beoordelen. Als ik even tijd heb zal ik 'm simuleren op m'n systeem.Indien de route is berekend met de optie "snelste route" kan het voorkomen dat dit middels een afrit en vervolgens een oprit terug op de autobaan een x-tijd scheelt. M.i dus geen fout in de software of kaart, maar een logische reaktie van het apparaat waarvoor je 'm hebt ingesteld.
Overigens, op dit forum zijn heel wat voorbeelden te vinden van gevallen waarbij de navi de fout in ging en je, bij de instelling snelste" even van de snel(le)weg afhaalde en er meteen weer op. Veelal waren dat kaartfoutjes, ontbrekende bitjes op de CD. Vaak een gevolg van een slechte kopie
Voorbeelden waren de A2 bij de Douwe Egberts, de A12 even na Gouda en de weg door het Bois de Boulogne bij Parijs.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 22 jun 2009 20:18
Dit voorbeeld was louter ter illustratie en niet praktijkgericht. Testen heeft m.i dan ook geen zin.JW schreef:Of het systeem in het door jou genoemde voorbeeld de route bij "snelste" van Almelo naar Zwolle via de A35, A1 en A50 (niet de A28 vanaf A'foort uiteraard) of via de N35 (Wierden, Nijverdal, Raalte, Zwolle) leidt, dat kan ik zo niet beoordelen. Als ik even tijd heb zal ik 'm simuleren op m'n systeem.
Dit is dus een bevestiging van hetgeen ik al eerder schreef (mijn eerste bericht in dit topic) , maar blijkbaar door Gerritje niet als mogelijk werd geacht dat dit soort "fratsen" plaatsvinden.JW schreef: Overigens, op dit forum zijn heel wat voorbeelden te vinden van gevallen waarbij de navi de fout in ging en je, bij de instelling snelste" even van de snel(le)weg afhaalde en er meteen weer op. Veelal waren dat kaartfoutjes, ontbrekende bitjes op de CD. Vaak een gevolg van een slechte kopie
Voorbeelden waren de A2 bij de Douwe Egberts, de A12 even na Gouda en de weg door het Bois de Boulogne bij Parijs.
Groet,
JW
Mijn dank.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Als je goed had gelezen is het precies wat ik schreef:
Er is helemaal niets mis met mijn "begrip" hoorAls een navigatiesysteem, bij snelste route, doet wat wordt beschreven is de oorzaak eerder een mislukte fix, dus naast de route of een softwarefoutje.
Bij "snelste route" behoren alleen "snelle" wegen en daar horen dit soort fratsen niet bij voor te komen
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Daarover schreef je toch:Baggerbakje schreef:Dit voorbeeld was louter ter illustratie en niet praktijkgericht. Testen heeft m.i dan ook geen zin.JW schreef:Of het systeem in het door jou genoemde voorbeeld de route bij "snelste" van Almelo naar Zwolle via de A35, A1 en A50 (niet de A28 vanaf A'foort uiteraard) of via de N35 (Wierden, Nijverdal, Raalte, Zwolle) leidt, dat kan ik zo niet beoordelen. Als ik even tijd heb zal ik 'm simuleren op m'n systeem.
....
Lijkt me interessant genoeg om dat wél te testenIndien jouw nav in de modus snelste route Almelo-Zwolle volledig via de autobanen leid, dan zou ik 'm maar rap naar het grofvuil brengen.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Intussen even die simulatie uitgevoerd, vanaf het kruispunt A28<>N35 bij Zwolle waarop ik 'm gerelokeerd had, naar Almelo, met als criterium "snelste route".
Uitkomst: ik mag 'm houen, hij hoeft niet naar het grof vuil
Groet,
JW
Uitkomst: ik mag 'm houen, hij hoeft niet naar het grof vuil
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 634
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 515