Navigon 7100/7110

Forumregels
het APPARAAT en bijbehorende software, voor Navigon op je smartphone, zie 'NAVIGATIE SOFTWARE & SOFTWARE VOOR MOBIELE SYSTEMEN'
Janmuisers
New Member
New Member

Navigon 7100/7110

Bericht door Janmuisers »

Goede dag,

Ik heb een vraagje. Allereerst moet ik zeggen dat ik een leek ben aangaande navigon gebeuren.

Mijn vraag : Ik heb 2 jaar geleden mijn eerste navigon systeem gekocht...rechtstreeks bij Navigon. Tegelijk heb ik het navigon freshmaps gebeuren erbij gedaan (iedere 3 maanden nieuwe update van de kaarten). Deze is nu verlopen en ik wil hem vernieuwen/verlengen. Geprobeerd via de site, echter de 7100/7110 staat er niet meer bij.
Ik heb met navigon gebelt...wat ik fout deed....tot mijn verbazing kwam het volgende antwoord : " Voor dit model is geen update, van de kaarten, meer te koop. Voor recente kaarten zult u een nieuwe nAVIGON moeten kopen. Kan ik er een voor u reserveren ? "

NEE, NATUURLIJK NIET. Het is toch zeker niet mogelijk, dat je navigatie systeem na 2 jaar niet meer goed is ? Of zie ik dat verkeerd...is dit normaal?

Als dit normaal is stap ik weer over op de goede ouwe landkaart. Iedere 2 jaar, 250 euro voor een nieuw apparaat en nog eens 99 euro voor vernieuwing van de kaarten is me net iets te veel.

EEN NAVIGON WORDT HET ZEKER NIET MEER. DEZE MENSEN HEBBEN NOG NOOIT VAN KLANTVRIENDELIJKHEID GEHOORD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Navigon cd,s
    door Hoogwerker » 08 feb 2015 15:28 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 0
    Weergaves: 634